Diersoorten lijst (met waardes)
renoe
Datum: Dinsdag, 04 Dec 2012, 08:36 | Bericht # 261
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Stagiaire
zou het reuzengordeldier er ook op mogen.
Bericht zou het reuzengordeldier er ook op mogen. Bericht getypt door - renoe Toegevoegd op 04 Dec 2012 om 08:36
legoman12324
Datum: Woensdag, 25 Dec 2013, 01:41 | Bericht # 262
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
als het kan kan de euroaziatische lynx ook toegevoegd worden
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht als het kan kan de euroaziatische lynx ook toegevoegd worden Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 25 Dec 2013 om 01:41
hiddje99
Datum: Dinsdag, 06 Jan 2015, 17:46 | Bericht # 263
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Vrijwilliger
kan het baweanhert erbij en de westelijke laaglandgorilla
Bericht veranderd door: hiddje99 - Dinsdag, 06 Jan 2015, 17:47
Bericht kan het baweanhert erbij en de westelijke laaglandgorilla Bericht getypt door - hiddje99 Toegevoegd op 06 Jan 2015 om 17:46
ZTAO-Crew2
Datum: Dinsdag, 06 Jan 2015, 19:08 | Bericht # 264
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
hiddje99 , dit topic geeft de oude dierenlijst weer, achter de schermen is de nieuwe nog in opbouw. Ik kan voorlopig niks beloven, maar binnenkort komt hij online en kunnen jullie reageren.
Follow the rules...
Bericht hiddje99 , dit topic geeft de oude dierenlijst weer, achter de schermen is de nieuwe nog in opbouw. Ik kan voorlopig niks beloven, maar binnenkort komt hij online en kunnen jullie reageren.Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 06 Jan 2015 om 19:08
ZooZa
Datum: Dinsdag, 06 Jan 2015, 22:07 | Bericht # 265
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
Ik ben inderdaad bezig met dieren toevoegen Later zullen we een apart topic maken waar je suggesties kan doen liefst met downloadlink erbij,ik ga nu uit de lijst de dieren die niet beschikbaar zijn verwijderen dus mis je nog een dier, geef het dan even door (carno, ik zal morgenmiddag proberen die dieren die jij zei toe te voegen en dieren verwijderen )
Bericht Ik ben inderdaad bezig met dieren toevoegen Later zullen we een apart topic maken waar je suggesties kan doen liefst met downloadlink erbij,ik ga nu uit de lijst de dieren die niet beschikbaar zijn verwijderen dus mis je nog een dier, geef het dan even door (carno, ik zal morgenmiddag proberen die dieren die jij zei toe te voegen en dieren verwijderen ) Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 06 Jan 2015 om 22:07
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 19 Jan 2015, 12:38 | Bericht # 266
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ik heb echt geen idee in welk topic dit moet dus doe ik het maar in deze. ik zag dat jullie bezig waren met de nieuwe dierenlijst. als jullie deze dieren er nog niet op hadden staan zouden die er dan a.u.b op mogen komen? Sorry trouwens als dit misschien niet helemaal uit komt of zo maar het is gewoon een idee het gaat om de volgende dieren: alle dieren in de pack van Wild New World . de bruine hokko, (geen idee waar de link is sorry) De Coelacanth . De Sumatraanse Olifant. De Dieren van de Pack Island Adventure . De ApenArend. De Pigeons Pack Part 5 . En De Jaws Pack part 1 (part 2 mag ook wel als jullie dat willen.) Deze dieren hoeven er niet perse op maar ik zou het wel leuk vinden. vooral de dieren van de Pack Wild New World. en zoals ik al eerder zei, sorry als dit op het verkeerde moment uitkomt. gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht Ik heb echt geen idee in welk topic dit moet dus doe ik het maar in deze. ik zag dat jullie bezig waren met de nieuwe dierenlijst. als jullie deze dieren er nog niet op hadden staan zouden die er dan a.u.b op mogen komen? Sorry trouwens als dit misschien niet helemaal uit komt of zo maar het is gewoon een idee het gaat om de volgende dieren: alle dieren in de pack van Wild New World . de bruine hokko, (geen idee waar de link is sorry) De Coelacanth . De Sumatraanse Olifant. De Dieren van de Pack Island Adventure . De ApenArend. De Pigeons Pack Part 5 . En De Jaws Pack part 1 (part 2 mag ook wel als jullie dat willen.) Deze dieren hoeven er niet perse op maar ik zou het wel leuk vinden. vooral de dieren van de Pack Wild New World. en zoals ik al eerder zei, sorry als dit op het verkeerde moment uitkomt. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 19 Jan 2015 om 12:38
Verzorger-Jarne
Datum: Donderdag, 11 Jun 2015, 22:08 | Bericht # 267
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Hoe zit het nu met de waardes van dieren t.o.v. Vroeger. Iser iets veranderd daarin en hoe groot is de verandering?
Bericht Hoe zit het nu met de waardes van dieren t.o.v. Vroeger. Iser iets veranderd daarin en hoe groot is de verandering? Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 11 Jun 2015 om 22:08
ZTAO-Crew2
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2015, 06:47 | Bericht # 268
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
http://ztsf.nl/forum/82-4051-1 hier is de nieuwe lijst te vinden binnenkort zal ook de winkel opengaan, en dan kan je dieren kopen
Follow the rules...
Bericht http://ztsf.nl/forum/82-4051-1 hier is de nieuwe lijst te vinden binnenkort zal ook de winkel opengaan, en dan kan je dieren kopen Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 13 Jun 2015 om 06:47