Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 10:23 | Bericht # 21
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto: De grote rafelvis zit niet in Reef Wonders. Dit zeepaardje was immers gemaakt door Aurora Designs, niet door Dutch Designs Door de volgende code te gebruiken:
Code
[url=hier komt je url]hier komt je tekst
@ Carnotaurus: De Afrikaanse pygmeegans bestaat niet, wel de Afrikaanse dwergeend De prachttangare zit wel degelijk in de lijst, tevens ook de Darwins nandoe.
@ ZTAO-Crew: Ik kijk vol afwachting uit naar de nieuwe lijst
Bericht veranderd door: OrcaFreak - Donderdag, 29 Mei 2014, 10:41
OrcaFreak, Darwins nandoe en nandoe zijn twee verschillende vogels hoor! de Darwins nandoe is Rhea pennata, de (gewone) nandoe: Rhea americana
De Afrikaanse pygmeegans bestaat wel degelijk, en wat jij Afrikaanse dwergeend noemt is volgens mij hetzelfde. Ik heb een vrij betrouwbare bron: het tijdschrift van Aviornis. Ik heb thuis twee nummers waarin deze soort vermeld staat. Bij één van de twee staat er ook een foto bij, dus weet ik zeker dat het die eend is. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 21:33 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ ZTAO-Crew, heb eigenlijk nog 2 vragen, dus de hele dierenlijst word gereset. dus daardoor zullen er ook veel mensen veel dieren verliezen.. hoort dat of word dat aangepast. ik zou het erg jammer vinden als dat gebeurt namelijk
en kun je als de nieuwe dierenlijst is gemaakt nog nieuwe dieren aanvragen?
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Donderdag, 29 Mei 2014, 21:34
@ ZooZa, Afhankelijk van de reputatie die word toegekend aan deze diersoorten, is dit wel mogelijk ja.
@ Kit_Fisto, - Dit is mogelijk ja. De crew zal vooraf eerst kijken of dit bij erg veel mensen het geval is en welke toevoegende waarde de betreffende diersoorten geven. Eventueel zal de ZTAO-Crew hier een compensatie aan hangen, maar dit bepalen wij pas nadat de nieuwe lijst is samengesteld.
- Uiteraard! Maar wij hopen niet meer in deze getallen gezien de hoeveelheid werk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
hier nog wat dieren die ik er graag nog in wil zien. omdat ze erg mooi zijn. ik weet alleen niet of alle Nederlandse namen kloppen. omdat sommige dieren ook verschillende namen hebben. het kan ook zijn dat sommige dieren hier van al een keer eerder zijn genoemd.