ZooZa, over de renkoekoeken moet ik nog even nadenken, maar ik zoek helaas geen zee-eenden, maar zoetwatereenden. Volgens mij zijn die er zelfs nog geen... dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Maandag, 19 Jan 2015, 12:25 | Bericht # 2322
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ carnotaurus, ik heb nog wel wat water vogels, helaas geen zoetwatereenden en volgens mij heb je ook gelijk. ik heb nog nooit zoetwatereenden gezien maar dat is wel weer iets voor de nieuwe dierenlijst!
Ik ben opzoek naar de volgende dieren: Kroonduiven Toekans Papegaaien (maakt niet uit welke maar geen spix die heb ik al ) een Nandoe mannetje. Uilen. Gordeldieren (als die er zijn dan ) en Ocelots.
ja dat is best veel haha. als je een van deze dieren zou willen afstaan geef dan een gil in mijn trade topic,
alvast heel erg bedankt.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Maandag, 19 Jan 2015, 12:26
Ik wil graag beginnen met een jong-gezellengroepje, dus heb je een overschot aan mannetjes of vrouwtjes: regeer even in mijn trade topic. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 18 Jun 2015, 12:05 | Bericht # 2329
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik zoek momenteel vissen. Enorm veel vissen. Kijk maar in mijn trade topic als je wilt zien welke soorten ik allemaal zoek. Vandaar deze oproep aan jullie. Wie wil er mogelijk vissen ruilen/verkopen?