Datum: Woensdag, 12 Jun 2013, 13:25 | Bericht # 2273
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik ben op zoek naar mangoesten. ( behalve stokstaartjes, dwergmangoesten en vosmangoesten.( weet eigenlijk niet of er dan wel meerdere soorten zijn xD))
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Vrijdag, 14 Jun 2013, 18:07 | Bericht # 2275
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Jeroen en z'n beestenboel zijn op zoek naar dieren van reputatie 1, het liefst geen kluten. (Nare herinneringen). Ook heb ik sommige downloads niet en ga ik deze ook niet downloaden..houd daar rekening mee, maar bied vooral iets aan! Pokemon White team!
Datum: Vrijdag, 14 Jun 2013, 18:51 | Bericht # 2276
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Jeroen-krokofreak: Ik stel voor dat je begint met het aanmaken van een trade center, dan kan je zo door naar rep£. 2 en is het voor andere leden ook gemakkelijker om dieren aan te bieden. Fauna Wonders heet je alvast welkom bij de ZTAO.
Jeroen-krokofreak, ik heb er een park vol van! zou je graag pauwen willen? of als je rep. 2 hebt stokstaarten, fazanten of futen? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 15 Jun 2013, 14:17 | Bericht # 2279
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik zou graag de stokstaartjes willen hebben wanneer ik reputatie 2 heb bereikt. (Moet even wachten tot de goedkeuring). Ik heb geen behoefte om de fazanten en futen te downloaden, sorry daarvoor. Pokemon White team!
Datum: Maandag, 17 Jun 2013, 16:43 | Bericht # 2280
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Fauna Wonders werkt aan de uitbreiding van het Aziatisch themagebied in ons Belgische park. We zijn dus op zoek naar Aziatische diersoorten die we nog niet in onze collectie hebben. Ik weet zeker dat we tot een goede deal kunnen komen.