Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 21:22 | Bericht # 542
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Gezocht: Aziatische Olifanten!!! Heeft er iemand nog wat over? Want ik zoek ze al heel lang, en niemand schijnt ze te willen ruilen. Ik ben echt bereid alles te geven, zelfs zijn grotere neef, de Afrikaanse Olifant, of tijgers(bijde soorten), Groene Pauwen, Giraffes(bijde soorten), Goudfazanten, en veel meer!!! (Nou ja, alles behalve mijn Reuzenpandas, uniek in de ZTAO dan, maar die ruil ik nooit, tot ik baby's heb) Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 22:52 | Bericht # 545
tigerman
Curator
Als ik binnenkort een kleine kudde Aziatische Olifanten heb, kan ik eindelijk nog eens updaten!! Dus, iedereen met een overschot, zeg het me! Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 17:51 | Bericht # 550
tigerman
Curator
Ok, wat wil je er voor terug?
Flamingo Dianameerkat Bengaalse Tijger Oran Oetang Groene Pauw Goudfazant Dubbele Neushoornvogel Maleise Tapir Europese Wilde Kat Honingdas Genetkat Spaanse Lynx Doodshoofdaapje Fennek Capibara Gouden Leeuwaapje Groene Leguaan Rode Ibis Raaf Europese Otter Edelhert Europees Wild Zwijn Alpensteenbok Bergnyala Green Terror Zoetwater Maanvis Severum Pauwoog Zoetwaterrog Nijlkrokodil Mandril Zwartwitte Vari Rode Vari Okapi Penseelzwijn (Als chickboy er akkoord mee gaat) Dwergnijlpaard Chimpanzee Emoe Kleine Gevlekte Kiwi Koala Rode Reuzenkangoeroe Takahe Kagoe Sneeuwluipaard Rode Panda Afrikaanse Olifant Afrikaans Stekelvarken Gemsbok Roze Flamingo Grant's Zebra Bongo Sabeloryx Witte Neushoorn Netgiraffe Masai-Giraffe Struisvogel Cheetah Gestreepte Hyena Afrikaanse Sporenschildpad Stokstaartje Vosmangoest Dwergmangoest Siberische Tijger
Kan je dan 1M2V laten reserveren? Je mag echt zo veel als je wilt kiezen ! (Het kan wel zijn dat ik ook moet laten reserveren, en dat kan lang duren, omdat zt2 heel traag gaat op mijn computer)