Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 21:31 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Welkom in het trade topic van Dierenpark Arts reputatie is: 2 let op: alles dat rood is mag ik nog niet verkopen/trade en showen. alles dat groen is, weet ik de reputatie nog niet van.
Datum: Zaterdag, 21 Dec 2013, 21:42 | Bericht # 343
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Hoi Kit_Fisto ik heb interesse in jouw trapogan vrouw. Zou je die met mij willen ruilen voor 1 x V - 1 x M Helmparelhoenders? Of is ze misschien anders te koop van je? Ik hoor het wel van je.
Groetjes Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Curator
je mag hem natuurlijk hebben . het liefst ruil ik hem voor een koppel eidereenden. en anders voor een of als je wilt een koppeltje blauwe pauwen. want ik heb namelijk al helmparelhoenders.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 22 Dec 2013, 09:34
Kassa Medewerker
Hoi Kit_Fisto wat tof van je! Jij wilt een koppel eidereenden, dat is geen probleem! Wat mij betreft kun je 1 x V - 1 x M eidereenden toevoegen aan jouw lijst en dan voeg ik 1 x V trapogan toe aan mijn lijst! Ik zal nog even verder in jouw lijst kijken. Misschien vind ik iets om te kunnen ruilen voor een koppel blauwe pauwen.
U hoort nog van mij Groet, Remeo
Added (22 Dec 2013, 15:35) --------------------------------------------- Hoi Kit-Fisto ik heb even gekeken in je lijst en ik zie dat jij goed in de Flamingos zit. Als jij dat ook wilt zou ik graag 2 x V - 1 x M willen ruilen tegen 2 x V - 1 x M Blauwe Pauw. Jouw Flamingos zijn Rep. 2 en mijn blauwe pauwen maar Rep 1. Omdat deze ruil nadelig is voor jou stel ik je voor een soort van TE GOED bon te geven zodat jij straks iets uit mijn lijst kan kiezen waar jij je voordeel mee doet!
Snap je me....en vind je dat een goed idee? Ik hoor het wel van je. Groet, Remeo
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 10:31 | Bericht # 346
Curator
ik vindt de volgende deals goed: eidereend 1xv 1xm tegen tragopan 1xv blauwe pauw: 2xv 1xm tegen flamingo 2xv 1xm.
een soort uit de tegoed bon hoef ik niet persee. omdat jij hier ook nieuw bent en ik veel flamingo's heb hoef ik niet perse een klein beetje voordeel te hebben. ik heb ook al veel dieren en jij wat minder dus zon te goed bon hoef ik niet perse.
gr. Marijn
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 18:07 | Bericht # 347
Kassa Medewerker
Kit_Fisto ik ben er helemaal tevreden mee. De eidereenden 1 x V - 1 x M had ik gisteren al met de D.B.D meegegeven en de Blauwe pauwen 2 x V - 1 x M stuur ik ook met de bezorgdienst mee. Kunnen ieder ogenblik bij jou de poort binnen rijden, Giardino Zoologico bedankt Dierenpark ARTS voor de goede samenwerking (Je kunt alle geruilde dieren op je lijst zetten, doe ik dat ook)
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 18:43 | Bericht # 348
Curator
oke dat is mooi dierenpark arts bedankt jou ook voor de vogel soorten die we een mooie plek geven in onze volières! we hopen voor in de toekomst in nog zon goeie handel : D.
gr. Marijn
Curator
@ Verzorger-Jarne, sorry voor het hele laten antwoord maar voorlopig zijn ze nog niet te koop
ik ben weer een terug want ik had weer zin/inspiratie voor ZTAO dus ik dacht, laat ik maar weer beginnen. dus je kan weer dieren kopen/ruilen bij mij :D.
gr. Marijn