ZooZa's Zoo's en Zoohandel Incorporated (ZZZI) wil graag onderhandelen! binnenkort word onze zoo, Utrecht Adventure Wild Park geopend, en zullen we vanuit daar andere zoo's helpen met het houden van dieren en het fokken daarvan. de dierenlijst van ZZZI tot nu toe is: -Valkparkiet 5xM 3xV
Te koop aangeboden: 2xM Valkparkieten aangeboden! mogen voor klein prijsje weg!
Gezocht: -
Fokprogramma's: -
Monitoringprogramma's: -Fillipijns Dwerghert -Madagaskar Taling -Afrikaans Luipaard -Rode Panda
Legenda:
= te koop = niet te koop = geleend van iemand anders (kan dus niet worden verkocht/uitgeleend) = kan worden uitgeleend aan anderen (kan dus niet worden verkocht!)
= doet mee aan fokprogramma (alleen te koop als er genoeg jongen zijn, je hoog genoeg bent)
= doet mee aan monitoring (soort fokprogramma, minder regels, etc)
Datum: Woensdag, 17 Jun 2015, 17:43 | Bericht # 141
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Heb je nog steeds interesse in moeflons? Ik heb momenteel 2V-1M die ik zou kunnen afstaan. Zou je dan eventueel willen ruilen met je ringstaartmaki's? groetjes, Jarne
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 17 Jun 2015, 17:43
@ Verzorger-Jarne, nou, zoals ik ook al heb gezegd tegen evi111, de maki's heb ik pas net en daar wil ik eerst mee proberen te kweken, maar ik wil je er wel credits of andere dieren voor geven!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Wat denk je dan van een koppeltje leguanen voor een koppeltje moeflons?
Added (12 Jul 2015, 14:49) --------------------------------------------- Zou je eventueel olmen en/of parelhagedissen willen ruilen tegen iets uit mijn lijst?
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 17 Jun 2015, 22:03
@ Verzorger-Jarne, jij ook! @ jessiedemoor, ik zie dat je nieuw bent, als je mee wil doen met de ZTAO, open dan een Tradecenter en vraag credits en reputatie aan bij ZTAO crew
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 29 Aug 2015, 08:39
ik heb een paar Californische Koningsslangen voor je, en de Groene Leguanen mag je van me overkopen! de Melkslangen en het andere paarjte Californische Koningsslangen zijn helaas niet te koop, ik heb deze ooit gekregen met een actie van de ZTAO, en ik wacht dus op het moment dat deze gaan voortplanten de prijs maakt mijn niet superveel uit, noem maar een leuk bedrag! (let wel op, de prijzen zijn veranderd, nieuwe dierenlijst met prijzen is als het goed is ergens in het ZTAO forum te vinden )