Wollukse zoo - Trade center
Michelaar
Datum: Donderdag, 26 Maa 2015, 11:01 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Welkom in het trade center van De nieuwe zoo in waalwijk: Wollukse zoo! Birds - Struisvogel 2 2 - Emoe 1 1 - Blauwe Pauw 2 2 - Helmparelhoen 2 1 Themaloos - Mesopotamisch Damhert 1 1 Ach ter de schermen Wij zijn op zoek naar - reputatie 1 dieren Coming soon: Laatste vijf trades: - Bosfazanten + melkslangen <--> Damhert, Pauwen en Struisvogels - Bosfazanten en helmparelhoenen (Carnotaurus) - Emoe's (ZooZa) Betekenis Kleuren: Roze: Vrouwtjesdier Blauw: Mannetjesdier Bedankt! PS: ALS JE MIJ EEN GEDOWNLOAD DIER AANBIEDT VOOR EEN RUIL, ZEG WAAR JE HET GEDOWNLOAD HEBT!
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht veranderd door: Michelaar - Dinsdag, 23 Jun 2015, 19:26
Bericht Welkom in het trade center van De nieuwe zoo in waalwijk: Wollukse zoo! Birds - Struisvogel 2 2 - Emoe 1 1 - Blauwe Pauw 2 2 - Helmparelhoen 2 1 Themaloos - Mesopotamisch Damhert 1 1 Ach ter de schermen Wij zijn op zoek naar - reputatie 1 dieren Coming soon: Laatste vijf trades: - Bosfazanten + melkslangen <--> Damhert, Pauwen en Struisvogels - Bosfazanten en helmparelhoenen (Carnotaurus) - Emoe's (ZooZa) Betekenis Kleuren: Roze: Vrouwtjesdier Blauw: Mannetjesdier Bedankt! PS: ALS JE MIJ EEN GEDOWNLOAD DIER AANBIEDT VOOR EEN RUIL, ZEG WAAR JE HET GEDOWNLOAD HEBT! Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 26 Maa 2015 om 11:01
Michelaar
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 17:47 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
ok, Ik heb wel interesse in stokstaartjes. En ja nu heb ik de helmparelhoenen. bedankt
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht ok, Ik heb wel interesse in stokstaartjes. En ja nu heb ik de helmparelhoenen. bedankt Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 23 Jun 2015 om 17:47
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 18:26 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Dan mag je het helmparelhoen mannetje plaatsen en ik kan je stokstaartjes voor 4000 cr per koppel of 6000 voor twee koppels (3+1 gratis). Laat maar iets weten in mijn trade center als je hierin interesse hebt.
Bericht Dan mag je het helmparelhoen mannetje plaatsen en ik kan je stokstaartjes voor 4000 cr per koppel of 6000 voor twee koppels (3+1 gratis). Laat maar iets weten in mijn trade center als je hierin interesse hebt. Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 23 Jun 2015 om 18:26
Michelaar
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 19:28 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Verzorger-Jarne , Ik neem een koppel van stokstaartjes dus 4000 cr. En even een vraagje, hoe ga je naar rep 2?
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht @ Verzorger-Jarne , Ik neem een koppel van stokstaartjes dus 4000 cr. En even een vraagje, hoe ga je naar rep 2?Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 23 Jun 2015 om 19:28
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 20:04 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Dat moet je aanvragen in het reputatie topic. hier is volgens mij het bestand met de benodigdheden. http://ztsf.nl/forum/82-4027-1 ik denk dat dit de voorwaarden zijn: - minimaal 15 verschillende diersoorten/rassen - minimaal 35 dieren - minimaal 5 soorten/rassen hebben gefokt (foto's jonge dieren in showtopic!) En je mag de stokstaartjes dan plaatsen zodra de cr zijn overgeschreven.
Bericht Dat moet je aanvragen in het reputatie topic. hier is volgens mij het bestand met de benodigdheden. http://ztsf.nl/forum/82-4027-1 ik denk dat dit de voorwaarden zijn: - minimaal 15 verschillende diersoorten/rassen - minimaal 35 dieren - minimaal 5 soorten/rassen hebben gefokt (foto's jonge dieren in showtopic!) En je mag de stokstaartjes dan plaatsen zodra de cr zijn overgeschreven. Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 23 Jun 2015 om 20:04