Tijdelijke acties en events
jonasgn
Datum: Vrijdag, 10 Apr 2015, 14:25 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Stagiaire
Ik doe ook mee, doe maar een paartje Olmen.
Bericht Ik doe ook mee, doe maar een paartje Olmen. Bericht getypt door - jonasgn Toegevoegd op 10 Apr 2015 om 14:25
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 10 Apr 2015, 15:25 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik doe zeker mee! doe mij ook maar een paartje Olmen. gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht ik doe zeker mee! doe mij ook maar een paartje Olmen. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 10 Apr 2015 om 15:25
ZTAO-Crew2
Datum: Maandag, 13 Apr 2015, 19:44 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
Alle aankopen zijn afgehandeld, jullie mogen allemaal een koppel olmen plaatsen. Vergeet niet dat er in dit topic een foto van de olm in één van jullie zoo's moet komen!Added (13 Apr 2015, 19:44) ---------------------------------------------Beste ZTAO-dierentuinen Helaas hebben wij hier nog geen foto van de olm in jullie zoo's. Wij halen hier de conclusie uit dat de olm, en daarmee de troglobites, te moeilijk te houden zijn. Als dit niet waar is willen wij graag voor 17 april een foto van de olm in jullie zoo's zien. De ZTAO-Trogoblites group
Follow the rules...
Bericht Alle aankopen zijn afgehandeld, jullie mogen allemaal een koppel olmen plaatsen. Vergeet niet dat er in dit topic een foto van de olm in één van jullie zoo's moet komen!Added (13 Apr 2015, 19:44) ---------------------------------------------Beste ZTAO-dierentuinen Helaas hebben wij hier nog geen foto van de olm in jullie zoo's. Wij halen hier de conclusie uit dat de olm, en daarmee de troglobites, te moeilijk te houden zijn. Als dit niet waar is willen wij graag voor 17 april een foto van de olm in jullie zoo's zien. De ZTAO-Trogoblites group
Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 13 Apr 2015 om 19:44
ZooZa
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2015, 14:04 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
@ ZTAO-Crew2 , ik heb helaas nog geen tijd gehad, hopelijk vandaag of morgen, kan het anders nog iets verlengd worden? ik had namelijk de laatste week van de periode, druk dus
Bericht @ ZTAO-Crew2 , ik heb helaas nog geen tijd gehad, hopelijk vandaag of morgen, kan het anders nog iets verlengd worden? ik had namelijk de laatste week van de periode, druk dus Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 14 Apr 2015 om 14:04
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2015, 14:38 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ik heb de zelfde reden als ZooZa. ik ga er donderdag en vrijdag aan werken dus verwacht die dagen een foto!
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht Ik heb de zelfde reden als ZooZa. ik ga er donderdag en vrijdag aan werken dus verwacht die dagen een foto! Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 14 Apr 2015 om 14:38
ZTAO-Crew2
Datum: Woensdag, 15 Apr 2015, 06:55 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
Oké, jullie krijgen tot en met het weekend!
Follow the rules...
Bericht Oké, jullie krijgen tot en met het weekend! Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 15 Apr 2015 om 06:55
ZooZa
Datum: Zondag, 19 Apr 2015, 20:13 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
de olmen uit Utrecht Adventure Wildlife Zoo in hun gethematiseerde aquarium deze olm is geen olm maar een axolotl, i v m het feit dat ik geen olm ingame heb op het moment...
Bericht de olmen uit Utrecht Adventure Wildlife Zoo in hun gethematiseerde aquarium deze olm is geen olm maar een axolotl, i v m het feit dat ik geen olm ingame heb op het moment... Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 19 Apr 2015 om 20:13
ZTAO-Crew2
Datum: Zondag, 19 Apr 2015, 21:28 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
Beste ZTAO-dierentuinen Met deze foto hebben jullie laten zien dat jullie de moeilijke te houden troglobites aankunnen. Wij zijn echter pas compleet overtuigd als we kweekresultaat zien, bijvoorbeeld van de olmen. Hiermee kunnen we zien dat de troglobites zich helemaal op hun gemak voelen. Onze eerste expeditie naar Amerika is ondertussen teruggekeerd uit Texas. Om jullie alvast voor jullie inspanningen te bedanken krijgen jullie de meegenomen dieren. Het gaat om een paar koppels Texaanse blinde salamanders, een andere amfibische troglobite. Door jullie ervaring met de olmen zullen deze geen probleem opleveren! De ZTAO-Troglobites Group _____________________________________________________________________ Opdracht 2: kweken met troglobites - kweek met de olm of texaanse blinde salamander - plaats een foto van jonge olmen of texaanse blinde salamanders in dit topicBenodigdheden: - Texaanse blinde salamander: 1e koppel gratis, daarna 500 credits per stuk - Olm: 100 credits per stuk
Follow the rules...
Bericht Beste ZTAO-dierentuinen Met deze foto hebben jullie laten zien dat jullie de moeilijke te houden troglobites aankunnen. Wij zijn echter pas compleet overtuigd als we kweekresultaat zien, bijvoorbeeld van de olmen. Hiermee kunnen we zien dat de troglobites zich helemaal op hun gemak voelen. Onze eerste expeditie naar Amerika is ondertussen teruggekeerd uit Texas. Om jullie alvast voor jullie inspanningen te bedanken krijgen jullie de meegenomen dieren. Het gaat om een paar koppels Texaanse blinde salamanders, een andere amfibische troglobite. Door jullie ervaring met de olmen zullen deze geen probleem opleveren! De ZTAO-Troglobites Group _____________________________________________________________________ Opdracht 2: kweken met troglobites - kweek met de olm of texaanse blinde salamander - plaats een foto van jonge olmen of texaanse blinde salamanders in dit topicBenodigdheden: - Texaanse blinde salamander: 1e koppel gratis, daarna 500 credits per stuk - Olm: 100 credits per stukBericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 19 Apr 2015 om 21:28
ZooZa
Datum: Maandag, 20 Apr 2015, 15:05 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Een koppeltje texaanse salamanders
Bericht Een koppeltje texaanse salamanders Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 20 Apr 2015 om 15:05
jonasgn
Datum: Dinsdag, 21 Apr 2015, 11:48 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Stagiaire
Doe maar een koppeltje Texaanse salamanders
Bericht Doe maar een koppeltje Texaanse salamanders Bericht getypt door - jonasgn Toegevoegd op 21 Apr 2015 om 11:48