Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Forum aangepast
raymondhoek
Datum: Maandag, 23 Aug 2010, 22:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Het ZTSF wilde haar doelgroep iets verbreden.
Dit wilden we doen door er een nieuw gedeelte in het forum bij te maken voor Dieren en Dierentuinen.
Na maanden lange voorbereidingen is dit deel eindelijk online.

En als het forum dan toch tijdelijk offline moet hebben we gelijk gebruik gemaakt van de situatie en het forum opgeruimd.
Sommige mensen vonden de vele sub-forums bij Zoo Tycoon 1 en Zoo Tycoon 2 te onoverzichtelijk en een beetje chaotisch worden.
Dus vanaf vandaag zijn die delen in het forum ingekrompen.
Tevens is de indeling van het forum iets omgegooid, zodat het wat overzichtelijker te bekijken is.

De inhoud van het nieuwe dierentuin gedeelte is:

In het Dierentuinen informatie forum staan vrijwel alle dierentuinen op dit moment van Nederland.
In deze topics kun je, je mening achter laten van deze dierentuin, met eventueel een paar (maximaal 5) foto's.

In het Dieren Foto's forum mag je foto's van 1 diersoort plaatsen.
Als jou diersoort er nog niet bij staat, mag je een nieuw topic openen, met als titel de dieren naam en als beschrijving de Latijnse naam.

In het Dierentuin foto's forum kun je je foto's plaatsen van een dierentuin bezoek.
Je mag hier elke keer een nieuw topic openen, vermeld wel goed het dierenpark.

En tenslotte in het Dieren(tuin) contests forum zullen geregeld wedstrijden worden gehouden met als middelpunt dieren en dierentuinen.

Als Feestelijke opening voor ons dierentuin gedeelte zijn er 16 mooie nieuwe Dieren Avatars online gezet.
Als je naar je profiel gaat en je, je avatar wilt aanpassen en kiest op avatar selecteren en je vervolgens Collectie 1 kies, zie je ze allemaal staan.
Dit moeten er in de toekomt veel meer worden.
Tevens is speciaal voor de opening een eerste contest gestart in het Dieren(tuin) contests subforum.
Deze kun je HIER vinden.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht veranderd door: raymondhoek - Dinsdag, 31 Aug 2010, 18:59
BerichtHet ZTSF wilde haar doelgroep iets verbreden.
Dit wilden we doen door er een nieuw gedeelte in het forum bij te maken voor Dieren en Dierentuinen.
Na maanden lange voorbereidingen is dit deel eindelijk online.

En als het forum dan toch tijdelijk offline moet hebben we gelijk gebruik gemaakt van de situatie en het forum opgeruimd.
Sommige mensen vonden de vele sub-forums bij Zoo Tycoon 1 en Zoo Tycoon 2 te onoverzichtelijk en een beetje chaotisch worden.
Dus vanaf vandaag zijn die delen in het forum ingekrompen.
Tevens is de indeling van het forum iets omgegooid, zodat het wat overzichtelijker te bekijken is.

De inhoud van het nieuwe dierentuin gedeelte is:

In het Dierentuinen informatie forum staan vrijwel alle dierentuinen op dit moment van Nederland.
In deze topics kun je, je mening achter laten van deze dierentuin, met eventueel een paar (maximaal 5) foto's.

In het Dieren Foto's forum mag je foto's van 1 diersoort plaatsen.
Als jou diersoort er nog niet bij staat, mag je een nieuw topic openen, met als titel de dieren naam en als beschrijving de Latijnse naam.

In het Dierentuin foto's forum kun je je foto's plaatsen van een dierentuin bezoek.
Je mag hier elke keer een nieuw topic openen, vermeld wel goed het dierenpark.

En tenslotte in het Dieren(tuin) contests forum zullen geregeld wedstrijden worden gehouden met als middelpunt dieren en dierentuinen.

Als Feestelijke opening voor ons dierentuin gedeelte zijn er 16 mooie nieuwe Dieren Avatars online gezet.
Als je naar je profiel gaat en je, je avatar wilt aanpassen en kiest op avatar selecteren en je vervolgens Collectie 1 kies, zie je ze allemaal staan.
Dit moeten er in de toekomt veel meer worden.
Tevens is speciaal voor de opening een eerste contest gestart in het Dieren(tuin) contests subforum.
Deze kun je HIER vinden.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 23 Aug 2010 om 22:44
Laraatje2008
Datum: Maandag, 23 Aug 2010, 23:03 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja ik merkte het dat het forum opeens veranderd was. Jammer dat je dat niet van tevoren aan de mods doorgaf, maar dat ben ik inmiddels gewend. Het is wel overzichtlijker maar ik vind het nu jammer dat sommige dingen weg zijn of weg zijn gelaten. ZT2 wordt toch nog wel veel gespeeld. En dan zou het zonde zijn dat er minder topics aanwezig zijn. Maar verder vind ik het wel goed. Opgeruimd staat netjes!! Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa ik merkte het dat het forum opeens veranderd was. Jammer dat je dat niet van tevoren aan de mods doorgaf, maar dat ben ik inmiddels gewend. Het is wel overzichtlijker maar ik vind het nu jammer dat sommige dingen weg zijn of weg zijn gelaten. ZT2 wordt toch nog wel veel gespeeld. En dan zou het zonde zijn dat er minder topics aanwezig zijn. Maar verder vind ik het wel goed. Opgeruimd staat netjes!! Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 23 Aug 2010 om 23:03
raymondhoek
Datum: Maandag, 23 Aug 2010, 23:11 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
Ja ik merkte het dat het forum opeens veranderd was. Jammer dat je dat niet van tevoren aan de mods doorgaf, maar dat ben ik inmiddels gewend. Het is wel overzichtlijker maar ik vind het nu jammer dat sommige dingen weg zijn of weg zijn gelaten. ZT2 wordt toch nog wel veel gespeeld. En dan zou het zonde zijn dat er minder topics aanwezig zijn. Maar verder vind ik het wel goed. Opgeruimd staat netjes!! Groetjes van Laraatje

De topics zijn niet weg.
Deze zijn allemaal naar het Zoo Tycoon 2 forum verplaatst.
Dit viel gewoon onder een schoonmaak beurt.

Voor de rest staat uiteraard niets vast, dus bepaalde dingen kunnen er altijd nog bijgezet worden.

En wat betreft het Dierentuin gedeelte was al een tijdje bekend.
Alleen door Jeweetwelwie is het allemaal wat versnelt.
Zij heeft velen uren tijd vrij gemaakt voor het ZTSF.
Waardoor het ineens enorm opschoot.

Raymond ;)

Bericht
Quote (Laraatje2008)
Ja ik merkte het dat het forum opeens veranderd was. Jammer dat je dat niet van tevoren aan de mods doorgaf, maar dat ben ik inmiddels gewend. Het is wel overzichtlijker maar ik vind het nu jammer dat sommige dingen weg zijn of weg zijn gelaten. ZT2 wordt toch nog wel veel gespeeld. En dan zou het zonde zijn dat er minder topics aanwezig zijn. Maar verder vind ik het wel goed. Opgeruimd staat netjes!! Groetjes van Laraatje

De topics zijn niet weg.
Deze zijn allemaal naar het Zoo Tycoon 2 forum verplaatst.
Dit viel gewoon onder een schoonmaak beurt.

Voor de rest staat uiteraard niets vast, dus bepaalde dingen kunnen er altijd nog bijgezet worden.

En wat betreft het Dierentuin gedeelte was al een tijdje bekend.
Alleen door Jeweetwelwie is het allemaal wat versnelt.
Zij heeft velen uren tijd vrij gemaakt voor het ZTSF.
Waardoor het ineens enorm opschoot.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 23 Aug 2010 om 23:11
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 27 Aug 2010, 17:58 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Ja op een gegeven moment kon je niet meer op het forum gelukkig duurde het heel kort

Dierentuiner :)

BerichtJa op een gegeven moment kon je niet meer op het forum gelukkig duurde het heel kort

Dierentuiner :)

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 27 Aug 2010 om 17:58
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz