Aangezien het forum toch wel IETS fleuriger mocht, heb ik besloten, om bij IEDER lid een avatar toe te voegen. Dit gebeurt automatisch. Zodra iemand NIET zelf een avatar heeft gekozen, of geupload, zal hij een standaard avatar krijgen, met zijn/haar naam erin. Deze avatar is uiteraard wel in ZTSF stijl.
Dit is de algemene avatar:
In de praktijk ziet het er dan zo uit:
Het is goed mogelijk, dat er nog wat verranderd. Of dat deze functie weer verdwijnt (als hij ECHT niet in de smaak valt). Tot dan hebben we dit. Ik hoop dat jullie dit een aangename verrandering vinden...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Jawel dat is een mooie avater, staat hij ook bij de goodies? Zonnige groetjes van Laraatje Ik vind het een goede oplossing!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Dit is wel grappig, want ik zat op school hier over na te denken. Want ik vind dat redelijk veel mensen op deze site geen avatar hebben, waardoor je ze niet uit elkaar kan houden. Maar nu is het probleem opgelost, en op een slime manier.
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Ik wilde eerst een foto van mijn katten erop zetten maar dat werkte niet daarom had ik er geen... Maar ik vind dit idee en de uitvoering erg leuk. Goed gedaan! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er leuk uit, maakt het forum inderdaad wat fleuriger Maar ben het ook wel met Egbert eens, misschien wat meer diversiteit, dan bereik je nog meer fleurigheid