Dan komt nu de aap uit de mauw, jullie zijn er allemaal ingetrapt!! Het was onze bedoeling om jullie te laten denken dat dit een grap zou zijn, maar dat is het nie
@ chickboy, Ik zei het toch :P Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
weet je wat, laten we met wiskunde kijken of dit wel echt een grap is. de "grap" is dat iedereen dacht dat het een grap was, dat zou je waarschijnlijk zo omschrijven:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Huh? Het komt wel, maar het is op 1 April bekend gemaakt. Daardoor dacht iedereen dat het een grap was. Dit is heel geniaal bedacht! Ik kijk uit naar de eerste keer!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik bedenk net ineens, dat het wél een grap kan zijn. Om het kort uit te leggen:
1. Op 1 April komt dit aan de orde. 2. Iedereen denkt dat het een grap is. 3. De crew zegt dat het echt is. 4 Iedereen gelooft dat het echt is. 5. Het blijkt toch een grap te zijn.
Het kan ook echt zijn, maar ook mijn verhaal is mogelijk. Aangezien onze Admin niet van gisteren is, kan dit dus wel kloppen. Natuurlijk kan het ook echt zijn. Hou alleen dit ook in je achterhoofd. Ray is wel slim genoeg om een dubbel-grap uit te halen. Pas op!
1. Op 1 April komt dit aan de orde. 2. Iedereen denkt dat het een grap is. 3. De crew zegt dat het echt is. 4 Iedereen gelooft dat het echt is. 5. Het blijkt toch een grap te zijn.
Maar we hebben op 2 april bekend gemaakt dat het geen grap is... Dan zou het dus een 2 april grap zijn. Kan dat? Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Quote (catfreako)
Iedereen gelooft dat het echt is.
iedereen? iedereen?! IEDEREEN?! SINDS WANNEER BEN IK NIET MEER IEMAND?!
maar als het echt waar is, dan ga ik het dus ook echt niet kijken xD sorry dat ik het zeg, maar als jullie humor is zoals "niet zomaar een mond.... en rayMOND", ja.... dat is zeg maar de tegenpool van mijn humor.
trouwens, een aap kan niet uit een mauw komen. wel uit een mouw.