Datum: Woensdag, 12 Dec 2012, 17:54 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Even een vraag als ik zo'n kerstman heb gevangen dan geeft dienaan dat mijn code word op geslagen op mijn acount maar op mijn acount zie je niet hoeveel punten je al heb dat is wel jammer.
Verder wel een leuk spel als ik eerlijk ben vond ik die van vorg jaar leuker met die rendieren.
@ jeffrey, Als hij alsmaar heen en weer zou gaan zou het helemaal een onbeperkt feest worden... Verder telt inderdaad 1 code voor 1 punt.
@ Dierentuiner, Het apparaat is aardig van slag dus je zult wat moeite moeten doen. Lees de feiten voor tips.
@ nickdierengek, Heb je wel goed gekeken in het spel?? In het spel kun je rechts boven op die code klikken, waarna al jou opgeslagen code's kunnen worden bekeken. Bedankt voor je feedback.
@ raymondhoek, ik vind dit een leuker spel dan vorig jaar wand deze is wat uidagender en na hoeveel punten komt er een tweede pagina of is er geen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 13 Dec 2012, 12:22 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ raymondhoek, ik heb nu al een paar codes gekregen via mijn Ipad, deze zijn opgeslagen stond er (er kwamen alleen geen codes bij het codelijstje te staan) maar toen ik het net op de pc ging spelen en 1 code won stond er in mijn code lijstje maar 1 code
ray ik was bezig met de game en toen ik de kerstman had en toen ik op de code klikten kon ik gewoon blijven en hij vernieuwde de pagina niet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 13 Dec 2012, 18:54 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, had ik al een pb voor gestuurt...
Dezelfde code's worden vanzelf weggehaald (duurt wel even), er zal er 1 overblijven. Het niet meer herladen is het gevolg van de oplossing van het probleem waar ik je eerder over heb bericht.
@ legoman12324, Je kan momenteel inderdaad momenteel onbeperkt klikken op de code. Echter levert dit allemaal dezelfde opgeslagen code's op, dit ongeldig zijn (op de eerste/originele na) Deze code's worden vanzelf (na enige tijd) weggehaald waarna je er 1 overhoud. Het herladen dat weg is, is geen bug, maar juist een oplossing.
Bij firefox bleek het te zijn dat als hij herlaade, dat in plaats van het spel opnieuw startte, dat de kerstman direct nogmaals werd gepakt, en dus een nieuwe code kreeg. Hierdoor hebben sommige leden 5 á 6 code's per minuut gekregen. Terwijl het werkelijk maximaal 3x per minuut mogelijk is. Vandaar dat het herladen is uitgeschakeld.
Datum: Donderdag, 13 Dec 2012, 20:16 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik kan de codes niet opslaan, ik den kdat het komt omdat ik IE gebruik, nu schrijf ik ze allemaal maar gewoon op een papiertje. Always look on the bright side of life!