Het ztsf werkt aan een groot nieuw project. Om designers wat meer vrij te laten op het ztsf, maken we het nu allemaal wat uitgebreider met een speciaal designers corner.
Hierin kunnen designers hun eigen forumpje aan vragen, en hun eigen sub-forum onderhouden. In de betreffende forums kunnen alleen de designers zelf topics aanmaken, waardoor ze veel te zeggen hebben. Ook kunnen er dingen als: eigen banner (voor boven in beeld) en een eigen icoon worden toegepast.
Dit is echter nog geheel in aanbouw. Ook zal er een speciale designers groep komen. Inmiddels heeft erry2000 (errol) al een eerste subforum gehad, op deze manier kan ik zelf het beste testen. Je mag absoluut al gebruik maken van errol's subforum. Graag zelfs.... Ik hoop dat jullie deze verbetering ook goed vinden
Een schitterende verbetering, want zo kan je als designer jouw persoonlijke topic hebben. En als nieuwe designer van ZTSF, ga ik hier zeker van gebruik maken !!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Alleen vraag ik me één ding af, geld dat ook voor disigners voor Goodies, want ik wou misschien goodies gaan maken! Maar als het alleen voor ZT2 disigners is het ook nog steeds een prachtige idee! Want dan hoef je geen topic aan te maken met jou projecten, maar een forum waarin in je voor elk project een topic mag openen, briljant!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Alleen vraag ik me één ding af, geld dat ook voor disigners voor Goodies, want ik wou misschien goodies gaan maken!
Dat was niet de bedoeling, maar het idee spreekt me wel aan. We moeten alleen wel even kijken wie er dan allemaal geïntresseerd zijn, want we willen natuurlijk geen lijst met 10 subfora . We zullen het eens met de crew overleggen. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Ik vind dit een heel slim idee en goed uitgewerkt. Trouwens Iben welkom in de crew als designer!! Maar ik vind dit zeer slim, zo kan elke designer zijn eigen forum hebben en zo zijn eigen creaties tonen en zelf alles in de hand houden. Goed gedaan. En dat van Tigerkeeper vind ik ook wel een slim idee want ik maak zelf ook goodies. Maar dan moet de crew wel alles goed in toom houden en inderdaad dat je dan niet 10 subforums krijgt. En dat mensen wel serieus dan aan de goodies werken en niet zeggen oh ik maak een goodie en daarna doe ik niks meer. Nee, mensen die er serieus aan werken. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!