Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Prijzenkast
raymondhoek
Datum: Woensdag, 23 Sep 2009, 22:54 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Het ZTSF heeft weer eens een nieuwe functie.
Het is niet groot, maar wel leuk:

De Prijzenkast

Kleine uitleg:
In deze prijzenkast kun je kleine prijsjes kwijt, die je op de site hebt gekregen.
Dit kun je krijgen bij de ztsf awards natuurlijk, maar ook bijvoorbeeld volgend jaar als je bij de meeting aanwezig ben geweest ^_^
Maar ook als er iets heel bijzonders is, en jij hebt ermee te maken, en uiteraard ook als je een contest heb gewonnen...

Je kunt je prijzenkast in je forum berichten en je profiel vinden.
Ik hoop dat jullie deze functie op prijs stellen :p

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtHet ZTSF heeft weer eens een nieuwe functie.
Het is niet groot, maar wel leuk:

De Prijzenkast

Kleine uitleg:
In deze prijzenkast kun je kleine prijsjes kwijt, die je op de site hebt gekregen.
Dit kun je krijgen bij de ztsf awards natuurlijk, maar ook bijvoorbeeld volgend jaar als je bij de meeting aanwezig ben geweest ^_^
Maar ook als er iets heel bijzonders is, en jij hebt ermee te maken, en uiteraard ook als je een contest heb gewonnen...

Je kunt je prijzenkast in je forum berichten en je profiel vinden.
Ik hoop dat jullie deze functie op prijs stellen :p

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 23 Sep 2009 om 22:54
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 24 Sep 2009, 17:04 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind het een mooie aanvulling!! Zo zie je ook wie wat gewonnen heeft en of die persoon al een keertje iets heeft gewonnen. Mooi, goed gedaan Raymond en groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind het een mooie aanvulling!! Zo zie je ook wie wat gewonnen heeft en of die persoon al een keertje iets heeft gewonnen. Mooi, goed gedaan Raymond en groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 24 Sep 2009 om 17:04
thomvonder
Datum: Donderdag, 24 Sep 2009, 17:36 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

dat is leuk een geweldige toevoeging, en ook erg motiverend voor mensen om met een contest mee te doen.
en ik had de ZTsf contest gewonnen komt dat in mijn prijzekast?

Bericht veranderd door: thomvonder - Donderdag, 24 Sep 2009, 17:37
Berichtdat is leuk een geweldige toevoeging, en ook erg motiverend voor mensen om met een contest mee te doen.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 24 Sep 2009 om 17:36
Frank
Datum: Donderdag, 24 Sep 2009, 17:54 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

Leuk! Dus als bijvoorbeeld een titel ( onder je naam, bijvoorbeeld bij thomvonder staat er "Winnaar download week contest") zoals "contest winnaar " of "Member van het Seizoen" staat dat dan ook in je prijzenkast! ^_^
Één vraagje, ik had eerder onder mijn avatar "Member van het Seizoen" staan, maar omdat nu Laraatje "Member van het Seizoen" is is het bij mij weg, maar komt dat nog wel in mijn prijzenkast te staan?

Frank (TigerKeeper)

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtLeuk! Dus als bijvoorbeeld een titel ( onder je naam, bijvoorbeeld bij thomvonder staat er "Winnaar download week contest") zoals "contest winnaar " of "Member van het Seizoen" staat dat dan ook in je prijzenkast! ^_^
Één vraagje, ik had eerder onder mijn avatar "Member van het Seizoen" staan, maar omdat nu Laraatje "Member van het Seizoen" is is het bij mij weg, maar komt dat nog wel in mijn prijzenkast te staan?

Frank (TigerKeeper)

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 24 Sep 2009 om 17:54
Erry2000
Datum: Donderdag, 24 Sep 2009, 18:04 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Quote (thomvonder)
dat is leuk een geweldige toevoeging, en ook erg motiverend voor mensen om met een contest mee te doen.

Waarschijnlijk wel, maar we werken er nogsteeds aan, het is best een klusje ;) .

Quote (TigerKeeper)

Ja, gaan we allemaal regelen :p .

Gelieve verder niet door te vragen over toevoegingen aan de prijzenkast, we slaan je heus niet over ;) !

Forget the crew... Follow the rules!
Bericht
Quote (thomvonder)

Waarschijnlijk wel, maar we werken er nogsteeds aan, het is best een klusje ;) .

Quote (TigerKeeper)

Ja, gaan we allemaal regelen :p .

Gelieve verder niet door te vragen over toevoegingen aan de prijzenkast, we slaan je heus niet over ;) !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 24 Sep 2009 om 18:04
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz