Het ZTSF heeft weer eens een nieuwe functie. Het is niet groot, maar wel leuk:
De Prijzenkast
Kleine uitleg: In deze prijzenkast kun je kleine prijsjes kwijt, die je op de site hebt gekregen. Dit kun je krijgen bij de ztsf awards natuurlijk, maar ook bijvoorbeeld volgend jaar als je bij de meeting aanwezig ben geweest Maar ook als er iets heel bijzonders is, en jij hebt ermee te maken, en uiteraard ook als je een contest heb gewonnen...
Je kunt je prijzenkast in je forum berichten en je profiel vinden. Ik hoop dat jullie deze functie op prijs stellen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het een mooie aanvulling!! Zo zie je ook wie wat gewonnen heeft en of die persoon al een keertje iets heeft gewonnen. Mooi, goed gedaan Raymond en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
dat is leuk een geweldige toevoeging, en ook erg motiverend voor mensen om met een contest mee te doen. en ik had de ZTsf contest gewonnen komt dat in mijn prijzekast?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Leuk! Dus als bijvoorbeeld een titel ( onder je naam, bijvoorbeeld bij thomvonder staat er "Winnaar download week contest") zoals "contest winnaar " of "Member van het Seizoen" staat dat dan ook in je prijzenkast! Één vraagje, ik had eerder onder mijn avatar "Member van het Seizoen" staan, maar omdat nu Laraatje "Member van het Seizoen" is is het bij mij weg, maar komt dat nog wel in mijn prijzenkast te staan?
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
dat is leuk een geweldige toevoeging, en ook erg motiverend voor mensen om met een contest mee te doen. en ik had de ZTsf contest gewonnen komt dat in mijn prijzekast?
Waarschijnlijk wel, maar we werken er nogsteeds aan, het is best een klusje .
Quote (TigerKeeper)
Één vraagje, ik had eerder onder mijn avatar "Member van het Seizoen" staan, maar omdat nu Laraatje "Member van het Seizoen" is is het bij mij weg, maar komt dat nog wel in mijn prijzenkast te staan?
Ja, gaan we allemaal regelen .
Gelieve verder niet door te vragen over toevoegingen aan de prijzenkast, we slaan je heus niet over !