Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Grote schoonmaak op het ZTSF
Erry2000
Datum: Zondag, 29 Nov 2009, 23:32 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Het ZTSF gaat een grote schoonmaak houden. Dit wil zeggen dat oude, nutteloze, inactieve topic's gaan verdwijnen naar achter de schermen.
De reden is dat we geen eindeloze lijst met gesloten topic's in elk subforum willen.
Daardoor kun je het aantal topic's de komende tijd zien krimpen. Mocht de crew een foutje maken, en halen ze een topic weg dat je graag terug wilt (wat ik me bijna niet kan voorstellen, maar je weet maar nooit), PB een van ons dan ff, en wij plaatsen hem voor je terug ;) .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtHet ZTSF gaat een grote schoonmaak houden. Dit wil zeggen dat oude, nutteloze, inactieve topic's gaan verdwijnen naar achter de schermen.
De reden is dat we geen eindeloze lijst met gesloten topic's in elk subforum willen.
Daardoor kun je het aantal topic's de komende tijd zien krimpen. Mocht de crew een foutje maken, en halen ze een topic weg dat je graag terug wilt (wat ik me bijna niet kan voorstellen, maar je weet maar nooit), PB een van ons dan ff, en wij plaatsen hem voor je terug ;) .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 29 Nov 2009 om 23:32
kitty
Datum: Zaterdag, 13 Feb 2010, 19:43 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

goed idee ! :D
Berichtgoed idee ! :D

Bericht getypt door - kitty
Toegevoegd op 13 Feb 2010 om 19:43
Terdo
Datum: Zaterdag, 13 Feb 2010, 20:23 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators

Curator

goed idee !

Aan dit bericht zijn 2 dingen fout... Namelijk:

1. Je moet je mening onderbouwen!! Als iedereen zegt goed idee, of leuk!! staan er zo 1000 berichten op een topic. :p Dit soort berichten vallen onder spam

2. Kijk eens naar het laatste bericht... dat is 3 maanden geleden %) dit heet bumpen en is ook spam.

Let dus voortaam op de datum van het laatste bericht en onderbouw je meningen ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht
goed idee !

Aan dit bericht zijn 2 dingen fout... Namelijk:

1. Je moet je mening onderbouwen!! Als iedereen zegt goed idee, of leuk!! staan er zo 1000 berichten op een topic. :p Dit soort berichten vallen onder spam

2. Kijk eens naar het laatste bericht... dat is 3 maanden geleden %) dit heet bumpen en is ook spam.

Let dus voortaam op de datum van het laatste bericht en onderbouw je meningen ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 13 Feb 2010 om 20:23
Erry2000
Datum: Zaterdag, 13 Feb 2010, 21:32 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Technisch medewerker
Curator

Quote (kitty)
goed idee !

Ik denk dat het een goed idee is als je de forumregels nog eens een keertje doorleest. Dat bespaart jou én de crew een hoop gedoe.

In elk geval zullen we dit topic maar sluiten ;) .

Forget the crew... Follow the rules!
Bericht
Quote (kitty)
goed idee !

Ik denk dat het een goed idee is als je de forumregels nog eens een keertje doorleest. Dat bespaart jou én de crew een hoop gedoe.

In elk geval zullen we dit topic maar sluiten ;) .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 13 Feb 2010 om 21:32
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz