Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

GaiaZoo, Kerkrade
boerroel545
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 20:14 | Bericht # 31   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, bedankt voor de informatie. ik was al van plan om ooit naar gaia te gaan maar nu ben ik er nog meer van overtuigd om daar naar toe te gaan binnekort

Bericht@ timo13, bedankt voor de informatie. ik was al van plan om ooit naar gaia te gaan maar nu ben ik er nog meer van overtuigd om daar naar toe te gaan binnekort

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 20:14
carnotaurus
Datum: Zondag, 06 Jul 2014, 11:32 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Gaia heeft inmiddels een groot nieuw gebied geopend, het bestaat uit verschillende delen.
Het Thema is Mens in Dieren, en er zijn vooral diersoorten te zien waar de mens grote invloed op heeft/had.

Wolven Vallei
- Beschrijving: een groot nieuw verblijf voor wolven. Je loopt door een tunnel door het verblijf heen.
- Bewoners: Grijze wolf

Grote Oehoe Volière
- Beschrijving: grote volière voor oehoe's, deze staan, net als de wolven, symbool voor verdwenen (en teruggekomen) dieren in Nederland.
- Bewoners: Europese oehoe, Raaf, Zwarte ooievaar

Wasberen en Stinkdieren
- Beschrijving: verblijven voor zwart-witte dieren die oorspronkelijk niet hier voorkomen, maar door de mens zijn geïntroduceerd
- Bewoners: Gewone wasbeer, Gestreept stinkdier

Vreemde vogel volière
-  Beschrijving: doorloopvolière met uitheemse diersoorten, voornamelijk vogels. Alle soorten komen hier van origine niet voor,
maar ze zijn ontsnapt of losgelaten en kunnen zich hier redden. Verschillende parkieten en eenden zijn er te zien, net als waterschildpadden.
- Bewoners: Mandarijneend, Monniksparkiet, Halsbandparkiet, Grote alexanderparkiet, Roodwangschildpad

Parkietenparadijs
- Beschrijving: doorloopvolière met heel veel tamme grasparkieten, die je mag ze op je hand laten zitten.
Hiermee hoopt Gaiazoo dat ook kinderen wat meer waardering voor dieren mee te geven. Naast grasparkieten zitten er nog meer vogels.
- Bewoners: Grasparkiet, Zebravink, Diamantduif, Manengans, Australische kuifduif, Maskerkievit

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtGaia heeft inmiddels een groot nieuw gebied geopend, het bestaat uit verschillende delen.
Het Thema is Mens in Dieren, en er zijn vooral diersoorten te zien waar de mens grote invloed op heeft/had.

Wolven Vallei
- Beschrijving: een groot nieuw verblijf voor wolven. Je loopt door een tunnel door het verblijf heen.
- Bewoners: Grijze wolf

Grote Oehoe Volière
- Beschrijving: grote volière voor oehoe's, deze staan, net als de wolven, symbool voor verdwenen (en teruggekomen) dieren in Nederland.
- Bewoners: Europese oehoe, Raaf, Zwarte ooievaar

Wasberen en Stinkdieren
- Beschrijving: verblijven voor zwart-witte dieren die oorspronkelijk niet hier voorkomen, maar door de mens zijn geïntroduceerd
- Bewoners: Gewone wasbeer, Gestreept stinkdier

Vreemde vogel volière
-  Beschrijving: doorloopvolière met uitheemse diersoorten, voornamelijk vogels. Alle soorten komen hier van origine niet voor,
maar ze zijn ontsnapt of losgelaten en kunnen zich hier redden. Verschillende parkieten en eenden zijn er te zien, net als waterschildpadden.
- Bewoners: Mandarijneend, Monniksparkiet, Halsbandparkiet, Grote alexanderparkiet, Roodwangschildpad

Parkietenparadijs
- Beschrijving: doorloopvolière met heel veel tamme grasparkieten, die je mag ze op je hand laten zitten.
Hiermee hoopt Gaiazoo dat ook kinderen wat meer waardering voor dieren mee te geven. Naast grasparkieten zitten er nog meer vogels.
- Bewoners: Grasparkiet, Zebravink, Diamantduif, Manengans, Australische kuifduif, Maskerkievit

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 06 Jul 2014 om 11:32
JowJonas
Datum: Zondag, 06 Jul 2014, 12:41 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Wauw, veel bijgebouwd sinds de keer dat ik er was! Een reden om nog eens te gaan eigenlijk.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtWauw, veel bijgebouwd sinds de keer dat ik er was! Een reden om nog eens te gaan eigenlijk.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 06 Jul 2014 om 12:41
Search:

Hosted by uCoz