Artis is alle dagen van het jaar, iedere dag geopend! Van April t/m Oktober is Artis geopend van 09:00 tot 18:00 uur. Van November t/m Maart is Artis geopend van 09:00 tot 17:00 uur. Op Kerstavonden is Artis geopend van 09:00 tot 20:00 uur. Op 31 December is Artis geopend van 09:00 tot 16:00 uur. Op 1 Januari is Artis geopend van 10:00 tot 22:00 uur.
Prijzen
Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar
€0,00
Kinderen van 3 t/m 9 jaar
€15,95
Vanaf 10 t/m 64 jaar
€19,50
Ouderen 65+ (met legitimatie)
€17,95
Groepskorting vanaf 20 personen
€1,50
Parkeren
Naast Artis ligt een parkeerterrein. Artis-bezoekers kunnen gebruik maken van het voordelige Artis-parkeertarief. Vanaf het parkeerterrein is het 150 meter lopen naar de ingang. De ingang van Parkzalen ligt 300 meter verder, om de hoek aan de Plantage Middenlaan 41a - 43. Parkeren kost hier tussen 8.30 en 18.30 €9,00 voor niet leden en €7.00 voor Artisleden. Op drukke dagen is er beperkte parkeergelegenheid beschikbaar. Het is dan beter om met het openbaar vervoer naar Artis te komen.
Huisdieren niet toegestaan Voor de veiligheid van onze dieren zijn huisdieren niet welkom. Ook (blinden)geleidehonden kunnen wij helaas niet toelaten. Er is geen kennel aanwezig, dus wij raden u aan om uw hond thuis te laten. Ook zijn er geen fietsen, skateboards, rolschaatsen, skeelers, ballen en balonnen in Artis toegestaan. De dieren in Artis volgen een speciaal dieet en mogen daarom niet worden gevoerd. huisdieren, inclusief geleidehonden, zijn niet toegestaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb tot vorig jaar een abonnement op artis gehad maar het werd met te duur dus vanaf dit jaar heb ik het abonnement opgezegd wel jammer want ik kwam er al vanaf me derde jaar maar ja je moet keuzes maken
Nijlpaard Tanja komt in opgezette vorm weer terug naar Artis. Het in de Amsterdamse dierentuin geboren, getogen én gestorven dier is vanaf volgende week woensdag weer te zien. Tanja was 49 jaar oud toen ze op eerste kerstdag 2009 overleed. Ze was het oudste nijlpaard van Nederland.