Sea Life, Scheveningen
Aurlord
Datum: Zondag, 04 Dec 2011, 14:39 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , leuk nieuws. Dan weet ik er weer wat meer over... Aurlord
Bericht @ NielsGuchelaar , leuk nieuws. Dan weet ik er weer wat meer over... AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 04 Dec 2011 om 14:39
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 22:55 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik ben er een lange tijd geleden geweest. Toen nog met krabzilla. Is het dan veel veranderd? en raad je aan om dan nog een keer te gaan? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik ben er een lange tijd geleden geweest. Toen nog met krabzilla. Is het dan veel veranderd? en raad je aan om dan nog een keer te gaan? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Dec 2011 om 22:55
NielsG
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 08:25 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Jeweetwelwie , Het is nog heel leuk, de ingang is verbouwt, en er zijn otters. Dus ik raad het je aan!
Bericht @ Jeweetwelwie , Het is nog heel leuk, de ingang is verbouwt, en er zijn otters. Dus ik raad het je aan!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 08:25
Aurlord
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 16:57 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , dat was toch al een tijdje?
Bericht @ NielsGuchelaar , dat was toch al een tijdje?Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 16:57
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 17:06 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie , krabzilla is nu weg inderdaad die is nu naar New York gegaan, maar nu zitten volgensmij in het verblijf van krabzilla roggen of zo.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Jeweetwelwie , krabzilla is nu weg inderdaad die is nu naar New York gegaan, maar nu zitten volgensmij in het verblijf van krabzilla roggen of zo.Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 17:06
Aurlord
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 17:12 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , krabzilla was toch in de Atlantische Oceaan gevonden?
Bericht @ wollykonijn , krabzilla was toch in de Atlantische Oceaan gevonden? Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 17:12
ZooM
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 17:32 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Aurlord , volgens mij was ie gevonden in de noordzee, bij Nederland.
Bericht @ Aurlord , volgens mij was ie gevonden in de noordzee, bij Nederland.Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 17:32
catfreako
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 17:36 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Even over iets anders, Ik ben een tijdje terug met mijn neefje en oma naar het park geweest. Ik vind het heel grappig dat je ook kan kijken bij de kweekkamer van de kwallen/ Ook vond ik het gedeelte met de octopus heel mooi. Wat vonden jullie het mooiste deel?
Bericht Even over iets anders, Ik ben een tijdje terug met mijn neefje en oma naar het park geweest. Ik vind het heel grappig dat je ook kan kijken bij de kweekkamer van de kwallen/ Ook vond ik het gedeelte met de octopus heel mooi. Wat vonden jullie het mooiste deel? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 17:36
Aurlord
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 17:38 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ catfreako , ik vond dat gedeelte met die octopus ook heel cool! Alleen hij beweegt zo langzaam...
Bericht @ catfreako , ik vond dat gedeelte met die octopus ook heel cool! Alleen hij beweegt zo langzaam...Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 17:38
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 18:05 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , ik ook en als je net binnen komt bij die roggen en de otter,!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Aurlord , ik ook en als je net binnen komt bij die roggen en de otter,!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 18:05