Dierenrijk is alle dagen van het jaar, iedere dag geopend! Van 1 September t/m 30 Juni is Dierenrijk geopend van 10:00 tot 17:00 uur. Van 1 Juli t/m 31 Augustus is Dierenrijk geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Prijzen
Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar
€0,00
Vanaf 3 jaar
€16,50
Groepskorting vanaf 20 personen
€2,50
Parkeren
Dierenrijk beschikt over een eigen parkeer terrein. Parkeren kost hier € 5,00 per dag.
Huisdieren Op het park zijn geen huisdieren toegestaan. Dit in verband met de veiligheid van jouw huisdier en de dieren in het park. Het is wel mogelijk om je dier tijdelijk achter te laten bij Dierenpension Knoops. Dit pension is op loopafstand (250 meter) gelegen van het park. Blindengeleidehonden en hulphonden Blindengeleidehonden en hulphonden worden alleen toegelaten als zij ingeënt zijn. De roofvogeldemonstratie kan niet met de hond bezocht worden, de vogels worden hier onrustig van. Ook de kinderboerderij en doorloopvolière kunnen niet bezocht worden en je mag met je hond niet over wildroosters. De honden dienen altijd kort aangelijnd te zijn. Begeleiders van hulphonden kan gevraagd worden hun legitimatiebewijs te laten zien.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik ben hier 1 keer geweest. Het is een klein maar leuk dierenpark. Ik had ergens gelezen dat ze gaan uitbreiden en er een Afrikaanse vlakte bij krijgen. Een nieuwe ingang waar je gelijk door de papegaaienlaan loopt. Ben benieuwd......
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ooo. Dat lijkt me wel heel leuk, Is dat al zeker Vond de schotse hooglanders toch niet leuk Maar met die savanne moete ze wel uitbereiden of niet Komt die ook op een plek in de zoo?