Aqua Zoo Friesland is alle dagen van het jaar geopend met uitzondering van 1ste kerstdag en nieuwjaarsdag! Van Mei t/m September is Aqua Zoo geopend van 09:00 tot 18:00 uur. Van Oktober t/m April is Aqua Zoo geopend van 10:00 tot 17:00 uur.
Prijzen
Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar
€0,00
Kinderen van 3 t/m 11 jaar
€14,00
Vanaf 12 t/m 64 jaar
€9,00
Ouderen 65+ (met legitimatie)
€15,00
Groepskorting vanaf 20 personen
€4,00
Parkeren
Tegenover de ingang van Aqua Zoo Friesland kun je gratis parkeren op de ruime parkeerplaats.
Adres gegevens
Aqua Zoo Friesland De Groene Ster 2 8926 XE Leeuwarden (0511) 43 12 14 www.frieslandzoo.nl
Bijzonderheden
Rolstoelen In Aqua Zoo Friesland zijn rolstoelen aanwezig. Graag van tevoren reserveren. Huisdieren Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in Aqua Zoo Friesland.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
klein, maar echt een leuke zoo.
ze hebben oa: een binturong (volgensmij 1), een tapir (volgensmij 1), zeeberen (1 mannetje, enkele wijfjes en een jong), ocelotten (moeder met jong) en rode panda's (enkele met jongen)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 100 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Je mag hier bij zowel de ringstaartmakies, de pinguins en de walibies in het verblijf. Vooral de walibies en grijze reuzenkangaroo waren erg indrukwekkend.
Jammer is wel dat niet alle dieren goed zichtbaar zijn in de verblijven. Als het buiten erg koud is of juist heel warm liggen de dieren beschut en vaak uit het zicht.
Grijze reuzenkangaroo
Walibi
Ringstaartmaki's
Pinguin
Dit is een kleine impressie van deze kleine maar fijne dierentuin!
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Erg mooie zoo! ik weet onder andere dat ze ook boshonden, rode kardinalen, moerasschildpadden, heel veel humboltpinguïns, zeehonden, een groene leguaan, parasolmieren, tenrecks, voorns, 3 soorten pijlgifkikkers en nog veel meer hebben!
weten jullie trouwens dat de zoo meedoet met een amfibieën redding? (meer hierover? PM mij!) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zaterdag, 05 Nov 2011, 10:22