Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Apenheul 08-08-2010
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 12 Aug 2010, 13:42 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Wij gingen dus zondag naar Apenheul samen met een maatje van Adje en zijn gezin. We zaten al om 8 uur 's morgens op de scooter op weg naar Millheeze. We reden ook nog verkeerd en na een kopje koffie en toen vertrokken we richting Apenheul. We waren goed aangekomen en na een eind tippelen waren we bij de ingang gekomen. Kaartjes gekocht en eerst langs de loslopende apen. Dat was leuk, alle die Duitsers wilden de apen toch aanraken maar dat mocht niet. Stomme Duitsers. Toen gingen we naar de wc en toen ging het helaas regenen. Eaven geschuild en daarna weer verder gelopen. Daarna allemaal in de draaimolen en toen gezellig richting andere apen. We hebben gegeten bij restaurant...... Daar kwam je elke keer terug. Toen wilde we naar de voederprestantie maar daar waren we te laat voor. Dus, nog even richting de oerang oetans gelopen en richting een soort van speeltuin met allemaal nepdieren. Volgens mij was dat vanwege de jungleweken. Je kreeg kakkerlakken en wandelende takken te zien. Dus, dat was wel leuk. Nog even langs de berberapen en ook de vogelvoliere was heel erg leuk. Die hebben we op de heenweg en de terugweg gezien en beide keren werden ze gevoed. Het was een leuke maar vermoeiende dag. Ik was blij dat ik weer thuis was. Goed geslapen maar niet over aapjes gedroomd. Hier komen de foto's:

De voliere, daar liepen we twee keer langs en allebei de keren werden de dieren gevoederd!!

Meer apen!!

Eenden bij de voliere!!

Deze apen liepen constant los!!

Ik op de gorilla!!

Nog meer apen!!

Kwik, Kwek en Kwak!!

Haan bij de kinderboerderij!!

Geit!!

Kalkoen die los liep bij de vogelvoliere!!

Groepje apen!!

Gibbons, kan het verkeerd hebben hoor!!

Tijdens de show Bongo Mondo!!

Mislukte foto van het apenhuis, vrouwtje zat heel zielig tegen de raam aan!!

Een van de mooiste foto's van de dag!!

Mijn vriend Adje op de gorilla!!

Nog een paar apen die aan het klimmen waren!!

En als laatste afsluiting een mooie rode aap!!
Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Wij gingen dus zondag naar Apenheul samen met een maatje van Adje en zijn gezin. We zaten al om 8 uur 's morgens op de scooter op weg naar Millheeze. We reden ook nog verkeerd en na een kopje koffie en toen vertrokken we richting Apenheul. We waren goed aangekomen en na een eind tippelen waren we bij de ingang gekomen. Kaartjes gekocht en eerst langs de loslopende apen. Dat was leuk, alle die Duitsers wilden de apen toch aanraken maar dat mocht niet. Stomme Duitsers. Toen gingen we naar de wc en toen ging het helaas regenen. Eaven geschuild en daarna weer verder gelopen. Daarna allemaal in de draaimolen en toen gezellig richting andere apen. We hebben gegeten bij restaurant...... Daar kwam je elke keer terug. Toen wilde we naar de voederprestantie maar daar waren we te laat voor. Dus, nog even richting de oerang oetans gelopen en richting een soort van speeltuin met allemaal nepdieren. Volgens mij was dat vanwege de jungleweken. Je kreeg kakkerlakken en wandelende takken te zien. Dus, dat was wel leuk. Nog even langs de berberapen en ook de vogelvoliere was heel erg leuk. Die hebben we op de heenweg en de terugweg gezien en beide keren werden ze gevoed. Het was een leuke maar vermoeiende dag. Ik was blij dat ik weer thuis was. Goed geslapen maar niet over aapjes gedroomd. Hier komen de foto's:

De voliere, daar liepen we twee keer langs en allebei de keren werden de dieren gevoederd!!

Meer apen!!

Eenden bij de voliere!!

Deze apen liepen constant los!!

Ik op de gorilla!!

Nog meer apen!!

Kwik, Kwek en Kwak!!

Haan bij de kinderboerderij!!

Geit!!

Kalkoen die los liep bij de vogelvoliere!!

Groepje apen!!

Gibbons, kan het verkeerd hebben hoor!!

Tijdens de show Bongo Mondo!!

Mislukte foto van het apenhuis, vrouwtje zat heel zielig tegen de raam aan!!

Een van de mooiste foto's van de dag!!

Mijn vriend Adje op de gorilla!!

Nog een paar apen die aan het klimmen waren!!

En als laatste afsluiting een mooie rode aap!!
Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 12 Aug 2010 om 13:42
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 27 Aug 2010, 19:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Deze foto's zijn echt super leuk ik ben nog nooit in de apenheul geweest dus daarom ook :D

Dierentuiner :)

BerichtDeze foto's zijn echt super leuk ik ben nog nooit in de apenheul geweest dus daarom ook :D

Dierentuiner :)

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 27 Aug 2010 om 19:35
catfreako
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 08:26 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

een dingetje, die "gibbons" zijn eigenlijk Slingerapen

Added (30 Okt 2010, 08:26)
---------------------------------------------
maar verder een hele goede rondleiding (ik was er toevallig ook op die dag).

Berichteen dingetje, die "gibbons" zijn eigenlijk Slingerapen

Added (30 Okt 2010, 08:26)
---------------------------------------------
maar verder een hele goede rondleiding (ik was er toevallig ook op die dag).

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 08:26
IK
Datum: Zondag, 12 Dec 2010, 12:21 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

mooie fotos en die gibbonszijn inderdaad slingerapen
maar toch leuk gedaan
Berichtmooie fotos en die gibbonszijn inderdaad slingerapen
maar toch leuk gedaan

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 12 Dec 2010 om 12:21
Laraatje2008
Datum: Zondag, 12 Dec 2010, 13:18 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (IK)
maar toch leuk gedaan

Ik, kijk eens naar de datum, 30 oktober bijna 2 maanden geleden en dat heet bumpen op dit forum, dus bij nader inzien sluit ik dit topic. Volgens mij weet je wel wat bumpen inhoudt, anders lees de forumregels nog maar eens door. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (IK)
maar toch leuk gedaan

Ik, kijk eens naar de datum, 30 oktober bijna 2 maanden geleden en dat heet bumpen op dit forum, dus bij nader inzien sluit ik dit topic. Volgens mij weet je wel wat bumpen inhoudt, anders lees de forumregels nog maar eens door. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 12 Dec 2010 om 13:18
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz