Datum: Donderdag, 04 Nov 2010, 20:55 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Na een rotte herfstvakantie hadden we besloten een leuke afsluiting te maken en dus een dagje dolfinarium te gaan maken. Na een lange treinreis maar wel een leuke treinreis, een gezin met twee kids weer lol gemaakt, eindelijk gearriveerd bij het dolfinarium en kaartjes gekocht en toen gingen we naar binnen. Er was meteen een kleine show met de Brilbruinvissen dus die hebben we meteen afgekeken. De Droomwens begon snel dus die wilde we niet missen en gingen dus al in de rij staan. De rij werd al snel drukker en de mensen van het dolfinarium gingen de rij al langer maken. Toen gingen de deuren open en gingen al drie de rijen tegelijk open en dat vonden wij een beetje raar. Maar toen je binnen kwam rook je meteen de geur van water. We gingen redelijk in het midden bovenaan zitten en de Droomwens begon. Met het meisje met een droom. Jullie weten waarschijnlijk wel hoe deze show gaat. Ik vond het een hele mooie show, de 1e keer probeerde ik foto's te maken maar dat mislukte grandioos en dat zul je ook op sommige foto's zien. Mijn vriend vond de show ook geweldig en wilde hem dus voor de tweede keer zien. Toen zijn we wat gaan rondlopen en hebben we de roggenrif bezocht en toen wilden we naar de krabbenrif maar die hebben we eigenlijk niet gevonden maar we vonden we een kleine show met de kleine dolfijnen en de Odiezee en daar hebben we onderdoor gelopen. Daarna zijn we weer terug gelopen en hebben we weer de Droomwens gezien en nu ging er iets verkeerds. Het meisje met de droom stuurde de dolfijn een kant uit maar de dolfijn wilde niet en de andere dolfijnen gingen ook niet. Dus, niemand deed wat. Totdat Nachtmerrie wel iets deed en toen gingen de dolfijnen ook wat doen. Maar ja, uiteindelijk kwam het goed. Toen kwamen we uit bij de show van de Zeeleeuwen en die hebben we ook nog gekeken. Die is ook grandioos goed zeg, alleen vind ik dat ze wat meer hadden mogen vertellen over de zeeleeuwen zelf, misschien op het einde van de show!!!! En toen zijn we nog naar Orka Morgan gaan kijken, wat een belangstelling voor z'n beest!!! Maar wat zat Morgan in een vies bassin zeg en wat was ze klein!!!!! Ik had een soort gesprek met haar, dat het wel goed komt met haar, waar ze ook belandt, het liefst natuurlijk bij haar ouders in de zee!!! Daar hoort ze!!! Toen zijn we naar de uitgang gelopen en zijn we met een Amerikaanse schoolbus weer naar het station van Harderwijk gegaan!! Dat was wel leuk en toen de trein terug naar Utrecht, daar wat gegeten en toen terug naar Eindhoven en eindelijk thuis van een heerlijk vermoeiend dagje!!! Maar hier een paar screens: Veel plezier en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 04 Nov 2010, 22:49 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Catfreako, Die zit niet achter de schermen, die heeft bezoekuur en kon je bezoeken van half 2 tot half 5. Dus, vandaar. Hij zat wel heel ver achter de schermen, dus je moest een stukje lopen om bij haar bassin te komen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 18 Nov 2010, 20:01 | Bericht # 5
Zoofan
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ja was het een specaale show want dan als ik er weer een heen ga wil ik hem wel even zien?!!! Zat die Orka zo verweg dan, ja sommige zullen het al gemerkt hebben en ja ik woon daar niet in de beurt.
Nielsorka, kijk is naar de datum van het vorige bericht... Dat is ongeveer 6 maanden geleden. Dit heet bumpen en is spam. Let op je staat nu op 80%. De volgende keer kun je geblokt worden. Lees anders even de regels. Regels