ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb nu al meerderre keren over fota wildlifepark/fota zoo gepraat. maar nu heb ik eindlelijk eens plaatjes van de dieren. hier komen ze. oeps verkeerd plaatje. :/ eerst beginnen we met een dier dat we altijd zien en ook erg voorkomend is in fota, de mara!(en mijn oma dacht dat het cavias waren -_- ) dan hebben we de sabeloryxen. ze hebben ook gibons, er zijn ook enkele jong in het verblijf in de zomer en lente. en dan de afrikaanse pinquins die bijna nooit goed op de foto willen.(ik moest tig keer proberen omdat iedere keer als ik een foto maakte hij zijn kop omdraaide. de chileense flamingos. de guanaco die erg ver van zijn gewone plek is gelopen. de prachtige witstaart zeearenden, die overigens een nest hadden laatste zomer, maar geen eieren kwamen uit. dan een luie zeehond die lag te zonnen, terwijl het bewolkt was. X) nog een lui dier, ze waren echt lui die dag. grijze kangaroe/walliby(geen idee)die iets eet.(ook geen idee wat) jonge rotshild giraf,ze hebben een redelijk grote groep met bijna ieder jaar jongen, vader is tadgh. sorry,foutje bij het uploaden.