Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 22:44 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik heb hier de prijsvraag van Zootycoon.nl gewonnen en daarvoor mocht ik een dagje naar Dierenrijk. Jammer dat ze dat Europa eraf hebben gelaten want dat kun je echt merken dat het een mooie Europese dierentuin is. Met mooie Europese dieren. Niet veel wilde dieren maar dieren die voor Europa belangrijk zijn. Ik vond het ook mooi dat de verblijven lekker natuurlijk waren, dus weinig bomen en lekker hoe de dieren leven!! Het waren ook grote verblijven zodat de dieren het ruim hadden. Van de trein had ik meer last maar daar wen je aan. Misschien dat ze later kunnen uitbreiden net zoals bij Blijdorp onder het spoor door!!! Maar genoeg gezeur, dit zijn niet alle foto´s sommige plaats ik volgend jaar, dus in delen!!! Veel plezie met deze update en groetjes van Laraatje ID De simpele ingang!! Een mooie arend!! Leken net echte huiskatten!! Mooie dieren!! Ook mooie en rustige dieren!! Onrustige dieren!! Lekkere lawaaimakers!! De loslopend geit!! Mijn foto op de vorige foto sta ik te kloten!! De ijsbeer liet alleen zijn kont zien!! Mooie kuddedieren!! Hij was niet echt speels!!! Maar wel heel erg mooi!! Mooie koeien!! Mooie vogel!! Deze dieren hadden een heel groot verblijf maar gebruikten maar een gedeelte ervan!! Bij de ingang tegelijk deze mooie dieren!! Geen commentaar!! Mooie papagaai!! De pelikaan die los liep!! Deze kun je aaien maar dan moeten ze wel komen!! Een klein verblijf met kleine gasten!! Mooie dieren die een hele mooie grote rots hadden!! Mooi dier!! Oehoe, oehoe!! Die lagen alleen maar te slapen, die wolven!! Veel plezier en de volgende keer meer!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Zeker de foto van de kleine panda vind ik leuk. Alsof hij de hele dag actief aan het rennen geweest is en nu knockout is gegaan xD Sommige dieren lijken zich wel te verstoppen voor je En de 2de foto is toch een gier en geen arend? Always look on the bright side of life!
@ Laraatje2008, Leuke foto's. Jammer dat de meeste dieren omgekeerd stonden. Het lijkt wel een gave joh! Misschien een tip voor de volgende keer Probeer foto's te nemen door het gaas heen, anders is het dier zo geruit.
Ondanks dat leuk om te zien. Zou er wel een keer naar toe willen!