Foto Wedstrijd April/Mei
Svenyboy04
Datum: Maandag, 29 Apr 2013, 17:34 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ ZooZa , @ carnotaurus , we hebben al een paar mooi foto's er bij zie ik. Ik ben benieuwt naar meer foto's ! @ iedereen , Ik stuur ook een foto in deze is van een ringstaartmaki uit ouwhands dierenpark:
Brullende Leeuwen
Bericht @ ZooZa , @ carnotaurus , we hebben al een paar mooi foto's er bij zie ik. Ik ben benieuwt naar meer foto's ! @ iedereen , Ik stuur ook een foto in deze is van een ringstaartmaki uit ouwhands dierenpark: Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 29 Apr 2013 om 17:34
ZooZa
Datum: Dinsdag, 30 Apr 2013, 16:29 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
Zou ik trouwens één van mijn fotos in mogen ruilen voor een andere ik heb namelijk gisteren bij mijn opa en oma in de wei nog een mooie kunnen maken met mijn mobiel als het mag zal ik hem laten zien groetjes van ZooZa
Bericht Zou ik trouwens één van mijn fotos in mogen ruilen voor een andere ik heb namelijk gisteren bij mijn opa en oma in de wei nog een mooie kunnen maken met mijn mobiel als het mag zal ik hem laten zien groetjes van ZooZa Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 30 Apr 2013 om 16:29
Svenyboy04
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 12:38 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ ZooZa , Tuurlijk mag je er eentje in ruilen alleen moet je wel zeggen welke voor welke haha. Groetjes Sven^_^
Brullende Leeuwen
Bericht @ ZooZa , Tuurlijk mag je er eentje in ruilen alleen moet je wel zeggen welke voor welke haha. Groetjes Sven^_^Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 12:38
ZooZa
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 13:38 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
Oke ik zou graag de eerste in willen wisselen, degene die zit, die liggende wil ik graag in de race houden Dit is mijn nieuwe foto: het is een van de schattige lammetjes bij mijn opa en oma op het platteland van utrecht groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 02 Mei 2013, 13:55
Bericht Oke ik zou graag de eerste in willen wisselen, degene die zit, die liggende wil ik graag in de race houden Dit is mijn nieuwe foto: het is een van de schattige lammetjes bij mijn opa en oma op het platteland van utrecht groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 13:38
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 20:20 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik ben afgelopen maandag naar Duisburg ZOO geweest en hier heb ik een aantal mooie foto's kunnen maken. Ik plaats er nu alvast 1 (ik weet nog niet of dit ook mijn definitieve inzending wordt, maar denk het wel) Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik ben afgelopen maandag naar Duisburg ZOO geweest en hier heb ik een aantal mooie foto's kunnen maken. Ik plaats er nu alvast 1 (ik weet nog niet of dit ook mijn definitieve inzending wordt, maar denk het wel) Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 20:20
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 24 Mei 2013, 07:25 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik verander mijn inzending toch nog: ik doe nu mee met deze zwarte kroonkraan En mijn 2e inzending is deze raaf: ik heb hiervoor specifiek voor portretten gekozen!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik verander mijn inzending toch nog: ik doe nu mee met deze zwarte kroonkraan En mijn 2e inzending is deze raaf: ik heb hiervoor specifiek voor portretten gekozen! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 24 Mei 2013 om 07:25
Svenyboy04
Datum: Zaterdag, 25 Mei 2013, 21:27 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Mooie foto's allemaal we hebben nog 6 dagen en dan kunnen we in een aparte topic stemmen !!!! Groetjes Sven
Brullende Leeuwen
Bericht Mooie foto's allemaal we hebben nog 6 dagen en dan kunnen we in een aparte topic stemmen !!!! Groetjes Sven Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 25 Mei 2013 om 21:27
timo13
Datum: Zaterdag, 25 Mei 2013, 23:20 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik wil graag met deze foto's meedoen: Available to users only
Bericht veranderd door: timo13 - Zaterdag, 25 Mei 2013, 23:20
Svenyboy04
Datum: Vrijdag, 31 Mei 2013, 14:50 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ timo13 , Mooie foto's ! @ Iedereen , Ik stuur zelf mijn 2de foto op Hij is gemaakt in Ouwehands Dierenpark Nemo in zijn huisje Groetjes SvenAdded (31 Mei 2013, 14:50) --------------------------------------------- Laatste Kans om je in te schrijven !
Brullende Leeuwen
Bericht @ timo13 , Mooie foto's ! @ Iedereen , Ik stuur zelf mijn 2de foto op Hij is gemaakt in Ouwehands Dierenpark Nemo in zijn huisje Groetjes SvenAdded (31 Mei 2013, 14:50) --------------------------------------------- Laatste Kans om je in te schrijven !
Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 31 Mei 2013 om 14:50
boerroel545
Datum: Vrijdag, 31 Mei 2013, 16:47 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ Svenyboy04 , zou het contest verzet kunnen worden naar 3 juni want op 2 juni is de meeting en dan kunnen er nog wat leden foto's maken zoals ik?
Bericht @ Svenyboy04 , zou het contest verzet kunnen worden naar 3 juni want op 2 juni is de meeting en dan kunnen er nog wat leden foto's maken zoals ik?Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 31 Mei 2013 om 16:47