Foto's Wilde Dieren
Zoojong
Datum: Vrijdag, 21 Jun 2013, 20:07 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hier kun je fotos plaatsen van Wilde dieren. LET OP: Geen fotos van Dierentuin/huisdieren! Alleen wilde. Op dit moment heb ik geen foto's later meschien. Ik hoop dat jullie wel foto's hebben!
Made by Real-Thomas.
Bericht Hier kun je fotos plaatsen van Wilde dieren. LET OP: Geen fotos van Dierentuin/huisdieren! Alleen wilde. Op dit moment heb ik geen foto's later meschien. Ik hoop dat jullie wel foto's hebben! Bericht getypt door - Zoojong Toegevoegd op 21 Jun 2013 om 20:07
legoman12324
Datum: Vrijdag, 21 Jun 2013, 22:45 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nou ik denk dat misschien 2 op de 10 foto's hebt van echte wilde dieren maar sinds wanneer is een dierentuin dier geen wild dier want ze hebben echt wel dat wilde temprament dat hun wilde soortgenoten hebben
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nou ik denk dat misschien 2 op de 10 foto's hebt van echte wilde dieren maar sinds wanneer is een dierentuin dier geen wild dier want ze hebben echt wel dat wilde temprament dat hun wilde soortgenoten hebben Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 21 Jun 2013 om 22:45
Zoojong
Datum: Zaterdag, 22 Jun 2013, 11:37 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ legoman12324 , Ik bedoel dieren in bijv. natuurgebieden of in de tuin. In dierentuinen zijn zen niet wild toch?
Made by Real-Thomas.
Bericht @ legoman12324 , Ik bedoel dieren in bijv. natuurgebieden of in de tuin. In dierentuinen zijn zen niet wild toch?Bericht getypt door - Zoojong Toegevoegd op 22 Jun 2013 om 11:37
legoman12324
Datum: Zaterdag, 22 Jun 2013, 11:45 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nou dieren in wildlife parken zijn ook niet echt wilde dieren die zitten achter een barrière die kunnen eigelijk ook niet weg
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nou dieren in wildlife parken zijn ook niet echt wilde dieren die zitten achter een barrière die kunnen eigelijk ook niet weg Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 22 Jun 2013 om 11:45
Zoojong
Datum: Zaterdag, 22 Jun 2013, 12:08 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ legoman12324 , Vergeet niet dat het een foto topic is en niet een discussie topic..... Ik weet niet of ik vandaag foto's ga maken ik hoop jullie wel!
Made by Real-Thomas.
Bericht @ legoman12324 , Vergeet niet dat het een foto topic is en niet een discussie topic..... Ik weet niet of ik vandaag foto's ga maken ik hoop jullie wel!Bericht getypt door - Zoojong Toegevoegd op 22 Jun 2013 om 12:08
jeffrey
Datum: Zaterdag, 22 Jun 2013, 12:48 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb bij zulk soort foto's altijd 1 groot probleem: Heb ik mijn camera bij zie ik geen enkel dier, heb ik hem niet bij me dan zie ik ze plots overal
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik heb bij zulk soort foto's altijd 1 groot probleem: Heb ik mijn camera bij zie ik geen enkel dier, heb ik hem niet bij me dan zie ik ze plots overal Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 22 Jun 2013 om 12:48