Foto van de maand Oktober/November
ZooZa
Datum: Zaterdag, 02 Nov 2013, 10:35 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
Dit is de Foto wedstrijd van Oktober / November hier kan je je inschrijven met je foto en een berichtje waar het is genomen en waarom je foto zo leuk is je mag natuurlijk ook reageren op elkaars foto's maximaal 2 foto's de foto's die deze maanden mee doen komen hieronder te staan: je mag je gewoon inschrijven en je foto is altijd welkom (ps; het is gewoon voor de leuk, er zit geen prijs aan vast) --------------------------------------------- nouja, dan trap ik wel af, ik stuur deze twee foto's in uit diergaarde Blijdorp dit kleine prairie hondje kwam even heel dichtbij, waarna hij snel zn holletje in vloog en deze stak zn tong naar me uit, nadat hij de hele tijd voor me weg liep.... nou, dit zijn dus mijn inzendingen doe allemaal mee!
Bericht veranderd door: ZooZa - Zondag, 03 Nov 2013, 07:58
Bericht Dit is de Foto wedstrijd van Oktober / November hier kan je je inschrijven met je foto en een berichtje waar het is genomen en waarom je foto zo leuk is je mag natuurlijk ook reageren op elkaars foto's maximaal 2 foto's de foto's die deze maanden mee doen komen hieronder te staan: je mag je gewoon inschrijven en je foto is altijd welkom (ps; het is gewoon voor de leuk, er zit geen prijs aan vast) --------------------------------------------- nouja, dan trap ik wel af, ik stuur deze twee foto's in uit diergaarde Blijdorp dit kleine prairie hondje kwam even heel dichtbij, waarna hij snel zn holletje in vloog en deze stak zn tong naar me uit, nadat hij de hele tijd voor me weg liep.... nou, dit zijn dus mijn inzendingen doe allemaal mee! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 02 Nov 2013 om 10:35
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 05 Nov 2013, 19:28 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Helaas heb ik weinig kans tegen die prairiehond, hij is echt geweldig! welke soort is het? de zwartstaart? Toch doe ik mee, binnenkort kun je foto's uit de beekse bergen verwachten, of uit Zie-zoo
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Helaas heb ik weinig kans tegen die prairiehond, hij is echt geweldig! welke soort is het? de zwartstaart? Toch doe ik mee, binnenkort kun je foto's uit de beekse bergen verwachten, of uit Zie-zoo Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 05 Nov 2013 om 19:28
ZooZa
Datum: Dinsdag, 05 Nov 2013, 20:40 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , dankjewel voor het compliment! heb eigenlijk geen idee, ze komen uit blijdorp leuk dat je mee gaat doen! jou foto's zijn vaak heel mooi, zoals die fret uit ZieZoo toen... Groetjes van mij
Bericht @ carnotaurus , dankjewel voor het compliment! heb eigenlijk geen idee, ze komen uit blijdorp leuk dat je mee gaat doen! jou foto's zijn vaak heel mooi, zoals die fret uit ZieZoo toen... Groetjes van mijBericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 05 Nov 2013 om 20:40
carnotaurus
Datum: Woensdag, 06 Nov 2013, 19:53 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Wat toevallig! In mijn albums kwam ik ook een prairiehondje tegen van begin oktober! Hij kwam even uit zijn hol om zich te warmen in de nazomerzon. (hopen dat hij werkt, ik gebruik een andere upload-pagina)
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 06 Nov 2013, 20:02
Bericht Wat toevallig! In mijn albums kwam ik ook een prairiehondje tegen van begin oktober! Hij kwam even uit zijn hol om zich te warmen in de nazomerzon. (hopen dat hij werkt, ik gebruik een andere upload-pagina) Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 06 Nov 2013 om 19:53
dinosaure99
Datum: Donderdag, 21 Nov 2013, 20:15 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
In oktober bezocht ik GaiaZOO en laat ik je hier mijn twee favoriete foto's:
Bericht In oktober bezocht ik GaiaZOO en laat ik je hier mijn twee favoriete foto's: Bericht getypt door - dinosaure99 Toegevoegd op 21 Nov 2013 om 20:15
ZooZa
Datum: Zaterdag, 23 Nov 2013, 08:04 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
wauw dinosaure99, wat een prachtige foto's echt super mooi leuk dat je meedoet
Bericht wauw dinosaure99, wat een prachtige foto's echt super mooi leuk dat je meedoet Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 23 Nov 2013 om 08:04
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 23 Nov 2013, 11:52 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Mooie foto's inderdaad, mij zul je niet vaak zien met zulke prachtige foto's van katachtigen. Ik besteed meer aandacht aan kleinere diertjes.
Bericht Mooie foto's inderdaad, mij zul je niet vaak zien met zulke prachtige foto's van katachtigen. Ik besteed meer aandacht aan kleinere diertjes. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 23 Nov 2013 om 11:52
ZooZa
Datum: Zaterdag, 30 Nov 2013, 09:03 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
tot 10 december kan je nog foto's insturen! daarna gaat er gestemd worden zoals je ziet zijn er al 5 foto's ingestuurd: -Prairiehond van ZooZa -Kleine Panda van ZooZa -Prairiehond van Carnotaurus -Leeuw van Dinosaure99 -Cheeta van Dinosaure99 dus als je nog mee wilt doen moet je snel een foto insturen!
Bericht tot 10 december kan je nog foto's insturen! daarna gaat er gestemd worden zoals je ziet zijn er al 5 foto's ingestuurd: -Prairiehond van ZooZa -Kleine Panda van ZooZa -Prairiehond van Carnotaurus -Leeuw van Dinosaure99 -Cheeta van Dinosaure99 dus als je nog mee wilt doen moet je snel een foto insturen! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 30 Nov 2013 om 09:03