ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Aangezien er niet zo veel is te vinden over Belgische zoo's op ZTSF heb ik besloten om wat foto's te laten zien van de Antwerpse Zoo en Planckendael, Zoo's die tot een zelfde organisatie behoren. Maar, aangezien ik een stuk of tweehonderd foto's heb van de afgelopen 3-4 jaar laat ik niet alles zien. Als je iets zou willen zien dan zeg je maar wat in dit topic en dan laat ik er wat foto's over zien. Het zijn wel enkel van dieren, niet van restaurants en ingangen of zo. Om te beginnen laat ik jullie alleszins al enkele foto's zien over de Antwerpse Zoo. Deze drie foto's zijn van de bewoners van de Indische tempel: een 5-tal giraffen, een koppeltje anoa's (niet op foto) en de inmiddels naar Planckendael verhuisde groep vrouwtjesolifanten waaronder kai-mook, de eerste in België geboren Aziatische olifant. Nu zitten er 2 jonge mannetjes in die daar blijven tot ze kunnen kweken: De olifanten ( de kleine is Kai-Mook: De giraffen ( het is wel geen zuivere groep maar allemaal kruisingen):
Added (07 Mei 2014, 15:13) --------------------------------------------- En aangezien ik nu al heb gesproken over het nieuwe olifantenverblijf in Planckendael ga ik dat alleszins binnenkort laten zien.
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 07 Mei 2014, 14:48
Verzorger
@ carnotaurus, leuk idee, zal ik doen. Ik zal dan maar ineens beginnen, jamergenoeg blijk ik een stuk of 200 (ik had er blijkbaar eerder een stuk of 500) ik begin met Antwerpen: hier enkele foto's van de Roze flamingo's en de volières daarnaast, die volières zijn ondertussen afgebroken om plaats te maken voor het nieuwe humboldpinguïnverblijf dat momenteel in aanbouw is, helaas heb ik daar geen foto's van, wegens die werken zijn de Roze flamingo's nu ook tijdelijk in het net nieuwe flamingo en humboldpinguïnverblijf in Planckendael. De roze flamingo's: De watervogelvolière met een boel kluten, een foto die een groter beeld geeft van de kooi heb ik momenteel niet maar misschien duikt die nog wel op, waarschijnlijk staan die op de laptop. De resterende heb ik toen niet getrokken omdat we er niet langs zijn geweest en degene die we hebben gezien ( van de kiwi's) leek (of was, je weet nooit of ze maar gewoon zeggen dat ze ze hebben) leeg.
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 07 Mei 2014, 20:45
Verzorger
@ carnotaurus, oke. Omdat ik geen recente foto's heb van de Antwerpse Zoo heb ik besloten daar dan ook geen verslag van te maken. Misschien maak ik er wel eentje van planckendael.