ziet er leuk uit @ wollykonijn, (maar ik dacht dat er ook watoesi runderen in dat verblijf zaten) weetniet zeker hoor ziet er mooi uit wacht zelf nog tot er nog iemand iets inzend een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Ja dat is wel zo, maar ik kon de downloads daar voor niet vinden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, nou het ziet er goed uit wand artis is niet echt een dierentuin om goed na te maken
ps. ik stuur of vanavond/morgen instuuren
Added (10 Feb 2012, 20:36) --------------------------------------------- hier komt mijn inzending het olifantenverblijf van artis
eerst de olifanten
de bull nicolai en de dames thong tai'en win thida en de dochters van thong tai yindee en mumba
en nu het verblijf nicolai's buitenperk en het buitenperk van de dames de ingang van de bezoekers en de stallen van de olifanten en het overzicht van het verblijf
ik hoop dat jullie het mooi vinden en reacies zijn alltijd welkom een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Vrijdag, 10 Feb 2012, 21:38
@ legoman12324, Ik ben nog nooit in Artis geweest! Maar moet een olifanten verblijf niet meer beplanting hebben, ik weet het niet maar het lijkt me gewoon zo Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ legoman12324, Oke, dat is waar! @ZooM, ik denk dat hij eigenlijk bedoelt dat er niet erg veel gepost woord Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 15 Feb 2012, 21:25