Diersoorten mag je pas hebben bij een bepaalde reputatie. Om reputatie's te behalen moet je echter wel wat doen. Hieronder zie je een lijstje met wat de eisen zijn om naar het volgende level te gaan.
Hier zie je wat je moet doen om reputatie te behalen: 1: Inschrijving bij ZTAO 2: Trade center gemaakt (en doorgelinkt in ZTAO profiel) Logo & korte informatie toegevoegd in ZTAO profiel 3: Minimaal 5 diersoorten voor diersoorten ruilen Minimaal 2 diersoorten aangeschaft met credits bij een andere ZTAO speler 4: Minimaal 3 paartjes diersoorten naar de ZTAO Opvang gebracht Minstens aan 1000 credits aan diersoorten verkocht 5: Aanwezig in minimaal 1 fokprogramma Minstens 20 diersoorten in bezit Duidelijke administratie die Up-to-date is 6: Minimaal 1 hert diersoort bezitten Minimaal 2 roofdiersoorten bezitten Minimaal 5 vogelsoorten bezitten Minimaal 5 waterdiersoorten bezitten Minimaal 2 Zware diersoorten bezitten (Neushoorn, Olifant, Nijlpaard, Giraffe) Minimaal 1 apen diersoort bezitten Minimaal 5 reptielensoorten bezitten 7: Een diersoort bezitten als enige ZTAO speler Lid zijn van minimaal 3 fokprogramma's minimaal 10.000 credits op rekening hebben (zonder lening van ZTAO bank) Met minimaal 10 andere ZTAO leden hebben geruild 8: Minimaal 1 ZTAO showroom aangemaakt met minstens 3 updates (5 pic's min) Minstens 20 diersoorten hebben laten zien in je showroom Minimaal 3 reactie's op je ZTAO zoo verzamelen in je ZTAO profiel 9: Minimaal 3 binnenverblijven hebben Minstens 2 quarantaine verblijven bezitten (mooi en realistisch verblijf) Minimaal 1 verblijf hebben met minstens 3 verschillende diersoorten bij elkaar 10: (nog niet mogelijk om aan te vragen) Leid minimaal 1 ZTAO Fokprogramma (actief - voor minimaal 1 maand) Minimaal 1 groot gebouw voor bezoekers Minimaal 2 ZTAO zoo's leiden (met topics, met minimaal 5 updates per topic) Beide Zoo's met een gevuld ZTAO profiel
Vraag en antwoord: Vraag: Waar kan ik mijn reputatie vinden?? Antwoord: Zodra je bent aangemeld bij de ZTAO zal er in je profiel een vak 'ZTAO' te zien zijn, met daarin een link naar je ZTAO profiel(en), credits en dus ook je reputatie.
Vraag: Hoe krijg je een hogere reputatie?? Antwoord: In je profiel staat achter de reputatie zelf "(Reputatie verhoging aanvragen)" door op die (of deze) link te klikken kom je op een pagina voor reputatie verhoging.
Vraag: Hoeveel kan mijn reputatie per dag stijgen?? Antwoord: Er zit geen beperking aan, echter kun je geen reputatie's overslaan. Dus je zult eerst de vorige toegekend moeten krijgen voordat je de volgende kunt aanvragen.
Vraag: Kan je reputatie ook dalen?? Antwoord: Jazeker, als je kwaliteit afneemt, neemt je reputatie ook af, maar het zal niet zomaar gebeuren.
Vraag: Als je reputatie is afgenomen, worden er dan dieren weggehaald?? Antwoord: Alleen als dit noodzakelijk lijkt.
Vraag: Wat kun je allemaal met een reputatie?? Antwoord: Je kunt meerdere diersoorten adopteren, en bij noodopvang ben jij snellere keus.
Vraag: Stel ik ben reputatie 5 en ik wil mijn Afrikaanse buffels naar iemand met een reputatie van 2 sturen, mag dat?? Antwoord: Nee, want de Afrikaanse buffels hebben meer reputatie nodig. Als je dit toch doet zal je een waarschuwing krijgen. Als je het na de waarschuwing nog een keer doet zullen jij en de persoon die de dieren aannam een boete van 200 credits per diersoort krijgen. De dieren zullen worden ingenomen en naar de opvang worden gebracht.
Vraag: Waar kan je zien hoeveel reputatie een diersoort nodig heeft?? Antwoord: In de Dierenlijst, deze kun je HIER vinden.
Mocht je meer vragen hebben, dan kun je die in dit topic stellen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoe kan iemand aan meer reputatie komen als er slechts een paar dieren zijn oftewel te weinig voor iedereen dus hebben sommige geen dieren dus kun je geen zoo showen dus kun je geen: kwaliteit hebben van hokken geen mooie zoo showen geen fokresultaten hebben dus kan je alleen 1 reputatie dieren krijgen dus zijn er te weinig voor iedereen dus heb je een rondje en gaat het weer het zelfde. Dus?
Bericht veranderd door: Tim - Maandag, 17 Mei 2010, 19:44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
He raymond, als je een nieuwe zoo wilt maken, en je stuurt daarvoor alle dieren terug naar de ZTAO, ben je dan al je reputatie weer kwijt of mag je die houden, omdat je die wel eerlijk verdient hebt? Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 16:21 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (raymondhoek)
.... 4: [/b]Diersoort met een fokprogramma aanwezig hebben in de dierentuin ....
Wordt dit sraks nog gewijzigd, ivm dat de verbonden en fokprogramma's 1 worden? En voor nu, telt ook een verbond mee als fokprogramma, wel een actieve dan? Ik vraag dit omdat de huidige fokprogramma's niet actief zijn,+ dat de actieve verbonden van nu fokprogramma's worden.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!