Datum: Donderdag, 26 Dec 2013, 13:10 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
De download doet het niet. Hij start wel op maar naderhand doet hij niks meer. Mooi pakket zeer mooie realistische dieren. Kan ik eindelijk mijn kinderboerderij compleet maken!! Bedankt en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
bij mij doet de download het wel. Misschien moet je op je computer eens zoeken naar een mapje "downloads". Ik zou verder niet weten waarom hij het niet doet? (eventueel wil ik hem wel doormailen) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee de download doet nog steeds niks. Ja, graag als je hem zou willen doormailen want ik vind het een superpakket en het zijn gave dieren. Bedankt alvast en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Eigenlijk wilde ik nu een goudhamster laten zien, maar er moet een fout in de codering zitten: hij komt namelijk niet ingame. Ik probeer het te fixen, dus even geduld!)
de lijst voor dit pack: zeker: - goudhamster (als ik hem kan fixen) - kleurdwerg konijn
niet helemaal zeker: - chinese dwerghamster - grijsrug dwergpapegaai
heb je nog suggesties? Laat het weten: als je ook nog een geschikt model weet zal ik proberen hem te maken! graag wel iets dat past bij deel 2: kleine huisdieren. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
nou ik weet niet of het in dit pack kan maar wat dacht je van wat runder soorten zoals lakenvelder, fries rood/zwart bond blaarkop en misschien wat anderen geiten soorten voor gebruik farm animal pack een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Zondag, 29 Dec 2013, 21:55
Gelukkig lukte het om hem te fixen! hier is de goudhamster:
De voorste is DM's korenwolf, de achterste de goudhamster
er moet nog wat gebeuren: 1: meer varianten 2: de varianten "incoderen" zo hoop ik dat je jongen ook varianten hebben. (het werkt bij koikings konijn en de EE aditional variants) 3: de oren moeten kleiner: in Nifskope is dit het geval, maar ingame niet. (hulp gevraagd!)
@ legoman12324, dat zijn hele goede suggesties, maar momenteel ga ik nog niet in op grote soorten/rassen. Deel 2 bevat kleine huisdieren, in een eventueel ander deel met grotere dieren zal ik zeker je suggesties overwegen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 29 Dec 2013, 22:08
Ziet er erg goed uit man! De vlaamse reus zou ik zelf nog iets 'dikker' maken, want nu lijkt hij wel wat ondervoed. En bij het lotharinger konijn zou je eventueel nog wat haar texture door de vlekken heen kunnen doen (of helemaal natuurlijk). Maar nogmaals, leuk gedaan! Zeker leuke toevoegingen!
Raymond
ps. Kun je ze wellicht ook bij de downloads plaatsen op de site? Als je wilt dat ik dat doe, moet je maar even PB-en.