Ik weet dat veel van jullie een hekel hebben aan iig dinosaurussen omdat het on-realistisch is... maar hebben jullie dan ook een hekel aan die (voor mij iig) erg apparte and interessante prehistorische dieren die na de dino's leefden? Ik ben sinds kort helemaal fan van prehistorische dieren na het zien van youtube filmpjes over walking with beasts vind ik ze erg appart en leuk, misschien nog wel leuker dan dieren van deze tijd.
Mijn vraag aan jullie is welke prehistorische dieren zouden jullie er in willen en welke ECHT niet.
Ik zou de volgende dieren wel leuk vinden omdat die in deze wereld of te klein zijn of niet meer bestaan:
Phororhacos - Omdat grote vleesetende loopvogels niet meer bestaan.
Andrewsarchus - Omdat vleesetende hoefdieren niet meer bestaan.
Indricotherium - Omdat dat het grootste landzoogdier ooit was.
Hyracotherium - Schattig toch die kleine speelse paardjes in je zoo!
Uintatherium - Gave voorloper van de neushoorns, wou dat die nog bestonden!
Deinotherium - Twee keer zo groot als de hedendaagse olifant en veel leuker dan Mammoeten en Mastodonten.
Amphicyon (beardog) - Combineerd alles van leeuwen, beren en wolven, echt een cool en apart beest!
Gigantopithecus - Gigantische vleesetende gorillia's vind ik interesanter dan hun huidige familieleden.
Synthetoceras - Een vreemde antilope met een vreemde soort catapult op hun neus.
Chalicotherium (of Moropus) - Voorouders van het paard, maar zien er HEEL anders uit, kunnen op hun achterpoten staan om in bomen te klimmen of takken te pakken.
Thylacosmilus - Een soort van smilodon/sabeltand tijger, maar dan veel apparter.
Glyptodon - Omdat gordeldieren te klein zijn van tegenwoordig en omdat deze er echt geweldig uitzien.
Diprotodon - Ik heb niet zoveel met wombats van deze tijd, maar die van vroeger waren huge!
Cave Bear - Veel groter en enger dan de grizzly! I like it!
Macrauchenia - Lama's hoeven an mij niet, maar deze zijn wel cool
Megatherium - Vandaag de dag zijn luiaards nogal suf en dom, maar dat was vroeger wel anders!
Thylacoelo (of buidel leeuw) - Geen echte leeuw maar een buideldier dat op een kat-achtige leek, uitgestorven en geen soortgenoten in onze huidige tijd helaas, had de sterkste beet van alle dieren.
Megaloceros - Een prachtig oerhert met geweldig gewei, veel mooier dan enig hert wat nu te vinden is op aarde.
Dodo - Gewoon zo schattig!
Elasmotherium - In WILD LIFE PARK 3 zitten ze ook en die zijn zooo mooi gemaakt, vreemde wollige neushorn met eeen horn van 2 meter lang.
Basilosaurus - Een van de eerste walvissen, echt een griezel! Heeeel lang en at vlees en geen plankton.
Megalania - Een reuzen-varaan uit australie, sommige mensen beweren er nog een gezien te hebben, hij was 3 keer zo groot als de komodo varaan!
Procoptodon - Een gigantische kangoeroe van over de 3 meter!!!
Entolodont / Daeodon - Ook bekend onder de naam Terminator pig, vreselijke vleesetende zwijnen die gelukkig tegenwoordig niet meer rondlopen.
Titanoboa - De grootste slang ooit was meer dan 40 meter lang, deze vreselijke slang is gelukkig uitgestorven maar sommige beweren dat Anaconda's ook zo groot kunnen worden.
Hyaenadon - Niemand weet wat er met dit soort dier is gebeurd, hun afstammelingen bestaan namelijk niet en nee de Hyena is geen afstammeling al zal je dat soms denken door de naam en hun uiterlijk.
Nou dat was mijn lijst je wel, dat zou een leuke expansion zijn voor mij! Mede omdat de meeste van hun afstammelingen me niet echt boeien en deze dieren veel leuker waren.