Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Prehistorische dieren (GEEN Dino's enzo)
Ocelotte
Datum: Vrijdag, 13 Mei 2011, 19:29 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik weet dat veel van jullie een hekel hebben aan iig dinosaurussen omdat het on-realistisch is... maar hebben jullie dan ook een hekel aan die (voor mij iig) erg apparte and interessante prehistorische dieren die na de dino's leefden?

Ik ben sinds kort helemaal fan van prehistorische dieren na het zien van youtube filmpjes over walking with beasts vind ik ze erg appart en leuk, misschien nog wel leuker dan dieren van deze tijd.

Mijn vraag aan jullie is welke prehistorische dieren zouden jullie er in willen en welke ECHT niet.

Ik zou de volgende dieren wel leuk vinden omdat die in deze wereld of te klein zijn of niet meer bestaan:

Phororhacos - Omdat grote vleesetende loopvogels niet meer bestaan.
Andrewsarchus - Omdat vleesetende hoefdieren niet meer bestaan.
Indricotherium - Omdat dat het grootste landzoogdier ooit was.
Hyracotherium - Schattig toch die kleine speelse paardjes in je zoo!
Uintatherium - Gave voorloper van de neushoorns, wou dat die nog bestonden!
Deinotherium - Twee keer zo groot als de hedendaagse olifant en veel leuker dan Mammoeten en Mastodonten.
Amphicyon (beardog) - Combineerd alles van leeuwen, beren en wolven, echt een cool en apart beest!
Gigantopithecus - Gigantische vleesetende gorillia's vind ik interesanter dan hun huidige familieleden.
Synthetoceras - Een vreemde antilope met een vreemde soort catapult op hun neus.
Chalicotherium (of Moropus) - Voorouders van het paard, maar zien er HEEL anders uit, kunnen op hun achterpoten staan om in bomen te klimmen of takken te pakken.
Thylacosmilus - Een soort van smilodon/sabeltand tijger, maar dan veel apparter.
Glyptodon - Omdat gordeldieren te klein zijn van tegenwoordig en omdat deze er echt geweldig uitzien.
Diprotodon - Ik heb niet zoveel met wombats van deze tijd, maar die van vroeger waren huge!
Cave Bear - Veel groter en enger dan de grizzly! I like it!
Macrauchenia - Lama's hoeven an mij niet, maar deze zijn wel cool
Megatherium - Vandaag de dag zijn luiaards nogal suf en dom, maar dat was vroeger wel anders!
Thylacoelo (of buidel leeuw) - Geen echte leeuw maar een buideldier dat op een kat-achtige leek, uitgestorven en geen soortgenoten in onze huidige tijd helaas, had de sterkste beet van alle dieren.
Megaloceros - Een prachtig oerhert met geweldig gewei, veel mooier dan enig hert wat nu te vinden is op aarde.
Dodo - Gewoon zo schattig!
Elasmotherium - In WILD LIFE PARK 3 zitten ze ook en die zijn zooo mooi gemaakt, vreemde wollige neushorn met eeen horn van 2 meter lang.
Basilosaurus - Een van de eerste walvissen, echt een griezel! Heeeel lang en at vlees en geen plankton.
Megalania - Een reuzen-varaan uit australie, sommige mensen beweren er nog een gezien te hebben, hij was 3 keer zo groot als de komodo varaan!
Procoptodon - Een gigantische kangoeroe van over de 3 meter!!!
Entolodont / Daeodon - Ook bekend onder de naam Terminator pig, vreselijke vleesetende zwijnen die gelukkig tegenwoordig niet meer rondlopen.
Titanoboa - De grootste slang ooit was meer dan 40 meter lang, deze vreselijke slang is gelukkig uitgestorven maar sommige beweren dat Anaconda's ook zo groot kunnen worden.
Hyaenadon - Niemand weet wat er met dit soort dier is gebeurd, hun afstammelingen bestaan namelijk niet en nee de Hyena is geen afstammeling al zal je dat soms denken door de naam en hun uiterlijk.

Nou dat was mijn lijst je wel, dat zou een leuke expansion zijn voor mij! Mede omdat de meeste van hun afstammelingen me niet echt boeien en deze dieren veel leuker waren.

BerichtIk weet dat veel van jullie een hekel hebben aan iig dinosaurussen omdat het on-realistisch is... maar hebben jullie dan ook een hekel aan die (voor mij iig) erg apparte and interessante prehistorische dieren die na de dino's leefden?

Ik ben sinds kort helemaal fan van prehistorische dieren na het zien van youtube filmpjes over walking with beasts vind ik ze erg appart en leuk, misschien nog wel leuker dan dieren van deze tijd.

Mijn vraag aan jullie is welke prehistorische dieren zouden jullie er in willen en welke ECHT niet.

Ik zou de volgende dieren wel leuk vinden omdat die in deze wereld of te klein zijn of niet meer bestaan:

Phororhacos - Omdat grote vleesetende loopvogels niet meer bestaan.
Andrewsarchus - Omdat vleesetende hoefdieren niet meer bestaan.
Indricotherium - Omdat dat het grootste landzoogdier ooit was.
Hyracotherium - Schattig toch die kleine speelse paardjes in je zoo!
Uintatherium - Gave voorloper van de neushoorns, wou dat die nog bestonden!
Deinotherium - Twee keer zo groot als de hedendaagse olifant en veel leuker dan Mammoeten en Mastodonten.
Amphicyon (beardog) - Combineerd alles van leeuwen, beren en wolven, echt een cool en apart beest!
Gigantopithecus - Gigantische vleesetende gorillia's vind ik interesanter dan hun huidige familieleden.
Synthetoceras - Een vreemde antilope met een vreemde soort catapult op hun neus.
Chalicotherium (of Moropus) - Voorouders van het paard, maar zien er HEEL anders uit, kunnen op hun achterpoten staan om in bomen te klimmen of takken te pakken.
Thylacosmilus - Een soort van smilodon/sabeltand tijger, maar dan veel apparter.
Glyptodon - Omdat gordeldieren te klein zijn van tegenwoordig en omdat deze er echt geweldig uitzien.
Diprotodon - Ik heb niet zoveel met wombats van deze tijd, maar die van vroeger waren huge!
Cave Bear - Veel groter en enger dan de grizzly! I like it!
Macrauchenia - Lama's hoeven an mij niet, maar deze zijn wel cool
Megatherium - Vandaag de dag zijn luiaards nogal suf en dom, maar dat was vroeger wel anders!
Thylacoelo (of buidel leeuw) - Geen echte leeuw maar een buideldier dat op een kat-achtige leek, uitgestorven en geen soortgenoten in onze huidige tijd helaas, had de sterkste beet van alle dieren.
Megaloceros - Een prachtig oerhert met geweldig gewei, veel mooier dan enig hert wat nu te vinden is op aarde.
Dodo - Gewoon zo schattig!
Elasmotherium - In WILD LIFE PARK 3 zitten ze ook en die zijn zooo mooi gemaakt, vreemde wollige neushorn met eeen horn van 2 meter lang.
Basilosaurus - Een van de eerste walvissen, echt een griezel! Heeeel lang en at vlees en geen plankton.
Megalania - Een reuzen-varaan uit australie, sommige mensen beweren er nog een gezien te hebben, hij was 3 keer zo groot als de komodo varaan!
Procoptodon - Een gigantische kangoeroe van over de 3 meter!!!
Entolodont / Daeodon - Ook bekend onder de naam Terminator pig, vreselijke vleesetende zwijnen die gelukkig tegenwoordig niet meer rondlopen.
Titanoboa - De grootste slang ooit was meer dan 40 meter lang, deze vreselijke slang is gelukkig uitgestorven maar sommige beweren dat Anaconda's ook zo groot kunnen worden.
Hyaenadon - Niemand weet wat er met dit soort dier is gebeurd, hun afstammelingen bestaan namelijk niet en nee de Hyena is geen afstammeling al zal je dat soms denken door de naam en hun uiterlijk.

Nou dat was mijn lijst je wel, dat zou een leuke expansion zijn voor mij! Mede omdat de meeste van hun afstammelingen me niet echt boeien en deze dieren veel leuker waren.

Bericht getypt door - Ocelotte
Toegevoegd op 13 Mei 2011 om 19:29
Okapivriend
Datum: Zaterdag, 14 Mei 2011, 13:59 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Al best wel veel van die dieren zijn al te download of zitten al in Uitgestorven dieren.
Maar sommige andere zijn eigenlijk best wel goed als idee.
BerichtAl best wel veel van die dieren zijn al te download of zitten al in Uitgestorven dieren.

Bericht getypt door - Okapivriend
Toegevoegd op 14 Mei 2011 om 13:59
Ocelotte
Datum: Zondag, 15 Mei 2011, 14:20 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Quote (Okapivriend)
Al best wel veel van die dieren zijn al te download of zitten al in Uitgestorven dieren.

Thanks! En kun je me zeggen waar sommige van deze beesten te downloaden zijn? Ik kan ze echt niet vinden :*(

Bericht
Quote (Okapivriend)

Thanks! En kun je me zeggen waar sommige van deze beesten te downloaden zijn? Ik kan ze echt niet vinden :*(

Toegevoegd op 15 Mei 2011 om 14:20
Okapivriend
Datum: Zondag, 15 Mei 2011, 14:26 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

de volgende dieren zitten in Uitgestorven dieren:
Dodo
Cave Bear
Diprotodon (denk ik)

Er is een hyaenadon op zt.nl te download denk ik
de Macrauchenia is gemaakt door ludozoo en volgens mij te download op tesara

Berichtde volgende dieren zitten in Uitgestorven dieren:
Dodo
Cave Bear
Diprotodon (denk ik)

Er is een hyaenadon op zt.nl te download denk ik
de Macrauchenia is gemaakt door ludozoo en volgens mij te download op tesara

Toegevoegd op 15 Mei 2011 om 14:26
Ocelotte
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 11:04 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dat Tesara forum is echt dom, je kan niets zeggen en ze hebben het over een WELKOM forum wat ik niet kan vinden en ik kan niets bekijken omdat ik nog niet in het hallo forum heb gepost....

Weet iemand hoe dat vreemde forum werkt? Ik kanook niets downloaden enzo omdat ik nog niets heb gepost, maar ik kan ook niets posten.

Vreemd forum...

BerichtDat Tesara forum is echt dom, je kan niets zeggen en ze hebben het over een WELKOM forum wat ik niet kan vinden en ik kan niets bekijken omdat ik nog niet in het hallo forum heb gepost....

Weet iemand hoe dat vreemde forum werkt? Ik kanook niets downloaden enzo omdat ik nog niets heb gepost, maar ik kan ook niets posten.

Vreemd forum...

Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 11:04
Okapivriend
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 15:42 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

dit is een link naar het forum:

http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/3112678/164/#new

Berichtdit is een link naar het forum:

http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/3112678/164/#new

Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 15:42
velociraptor
Datum: Maandag, 16 Mei 2011, 19:37 | Bericht # 7   
velociraptor 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Titanoboa, slang van 40meter? Toch veel te groot voor zt?

fast faster fastst
BerichtTitanoboa, slang van 40meter? Toch veel te groot voor zt?

Bericht getypt door - velociraptor
Toegevoegd op 16 Mei 2011 om 19:37
Ocelotte
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 13:57 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dank jullie wel jullie zijn schatten! Ik heb nu eindelijk heeeeel veel downloads (zelfs van de Leopard Seal) die ik heel graag wilde! Ik hoop dat ze allemaal werken want ik kan het pas vrijdag uitproberen!

En ja de titanboa is misschien iets te groot, maar je hebt ze net als alle dieren natuurlijk ook in verschillende maten he. :)

BerichtDank jullie wel jullie zijn schatten! Ik heb nu eindelijk heeeeel veel downloads (zelfs van de Leopard Seal) die ik heel graag wilde! Ik hoop dat ze allemaal werken want ik kan het pas vrijdag uitproberen!

En ja de titanboa is misschien iets te groot, maar je hebt ze net als alle dieren natuurlijk ook in verschillende maten he. :)

Toegevoegd op 18 Mei 2011 om 13:57
velociraptor
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 16:40 | Bericht # 9   
velociraptor 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

A ja de Hyaenodon vind je op zt.nl, Macrauchenia en Thylascosmilus op ztw, bij zuid amerikaanse dieren of zoiets

fast faster fastst
BerichtA ja de Hyaenodon vind je op zt.nl, Macrauchenia en Thylascosmilus op ztw, bij zuid amerikaanse dieren of zoiets

Bericht getypt door - velociraptor
Toegevoegd op 30 Mei 2011 om 16:40
NielsG
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 09:41 | Bericht # 10   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik gebruik heel soms uitgestorven dieren bijvoorbeeld de dodo. Maar verder niet. Maar misschien kan je even bij de downloadlijst kijken of je download er bij staat <_< .
Groetjes Niels

BerichtIk gebruik heel soms uitgestorven dieren bijvoorbeeld de dodo. Maar verder niet. Maar misschien kan je even bij de downloadlijst kijken of je download er bij staat <_< .
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 09:41
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz