Datum: Donderdag, 19 Nov 2009, 22:11 | Bericht # 1
Liesjuh
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind de volieres van Sophie helemaal leuk, ook kan ik helemaal enthousiast worden van overdekte stukken verblijf of overdekte pleintjes als ik ze in iemands zoo zie.
Ik heb alleen van al deze dingen niet echt het idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Is vast niet heel moeilijk en iets wat je waarschijnlijk met de verhoogde paden voor elkaar kan krijgen ofzo, maar toch snap ik het niet en krijg ik het niet voor elkaar.
Zou iemand mij op weg willen helpen hierbij zodat ook ik dit soort verblijven en pleintjes in mijn dierentuin kan gaan bouwen.
Bedankt vast!
Bericht veranderd door: Liesjuh - Donderdag, 19 Nov 2009, 22:12
Datum: Donderdag, 19 Nov 2009, 22:36 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Liesjuh, Ik kan je dat wel vertellen hoor, die voliere is niet zo moeilijk. Dat is gewoon van aan elkaar bouwen en die openbare gebouwen ook niet. Je download gewoon de bakstenen muren van Sophie sites, Zeta-desing. http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Home Dan plaats je die en daar overheen doe je het overdekt pad van dezelfde Sophie. Dus, makkie, een kind kan de was doen. Als je nog meer hulp nodig hebt, wil ik best een topic openen bij de showroom voor lessen over hoe je gebouwen maakt enzovoorts. Hoe je interessante verblijven maakt. Daar zit ik wel over na te denken, ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dank je! Je hebt me in ieder geval een stukje op weg geholpen. Nu maar eens uitproberen, 't kan nooit heel erg moeilijk zijn als ik het zo lees.
Dat topic openen over het maken over het bouwen van interessante gebouwen en verblijven maken lijkt mij wel wat. Ik zal er dan zeker regelmatig een kijkje komen nemen. Tips zijn uiteraard altijd welkom.
Added (22 Nov 2009, 20:31) --------------------------------------------- Ik heb nu eindelijk al de downloads van Zeta design gehaald dus ik kan aan de slag. Als het gelukt is zal ik zeker een xtje een screentje dumpen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik zou zeggen, eerst water aanleggen en daarna het dak er eventueel opleggen. Misschien moet je het water niet bij de uiteinden neerleggen maar ergens in het midden van het verblijf. Succes ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik gebruik vaak de glazen voliere alleen ik kan geen water erin maken want dan gaat het dak naar beneden Added (11 Apr 2010, 18:23) --------------------------------------------- heeft iemand tips heo je water in de glazen voliere maakt?
ruben
Ik heb even een handleiding gemaakt... Volg dit maar op:
En dan is dit het Resultaat:
Mocht je ook heuvels willen maken, dan kan dit op dezelfde manier, alleen moet je dan bij het markeren van de ondergronden, een pad er neerleggen, en om dat 1x1 blokje een hek plaatsen (geen basinmuren!!). Dan kunnen de daken ook niet meer omhoog bij heuvels en dergelijke.
Dit is uiteraard een vrij simpel voorbeeld, je kunt het zo ingewikkeld maken als je wilt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zou je vraag graag willen beantwoorden, maar zou je misschien iets beter kunnen uitleggen wat je bedoelt?
Ik probeer maar even een antwoord te geven aan de hand van wat ik uit jou vraag op maak: - Ten eerste moet je Sophie's (glazen) volière downloaden. - Als je dit hebt gedaan, ga dan naar het "bouw menu" en klik op dat bankje. - Daar zie je als het goed is het dak, en andere spullen staan die je nodig hebt voor je volière. - Plaats de daken zodat ze in elkaar passen. - Als je dat gedaan hebt, ga dan bij het "bouw menu" naar de hekken. - Als het goed is zie je dan de (glazen) volière muur staan, selecteer deze, en plaats ze aan de randen van de daken.
Als je hiermee klaar bent zul je ongeveer het rusultaat krijgen als je ziet op de plaatjes hierboven.
Bericht veranderd door: TehDancingKitteh - Maandag, 03 Mei 2010, 19:33
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik leg mijn vragen altijd slecht uit sorry. ik bedoel waar je die volieres die je hierboven ziet kan downloaden. of iemand een link heeft van die site ik ben niet zo handig met al die sites vinden enzo
duzz alvast bedankt voor de uitleg. weet je misschien ook de site voor die glazen volieres?