Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
tjalf
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 16:14 | Bericht # 1581   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

@ jeffrey, hij staat nog gewoon op de site van AD, en is nooit weggeweest,

@ Patrick1990, papegaaien en parkieten op BDU

Bericht@ jeffrey, hij staat nog gewoon op de site van AD, en is nooit weggeweest,

@ Patrick1990, papegaaien en parkieten op BDU

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 16:14
robje
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 16:36 | Bericht # 1582   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Tjalf: wel, want ik kan hem ook nog steeds niet downloaden RR 1 bij Mediafire kun je hem niet downloaden daarom kan het nog steeds niet

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
BerichtTjalf: wel, want ik kan hem ook nog steeds niet downloaden RR 1 bij Mediafire kun je hem niet downloaden daarom kan het nog steeds niet

robje

Bericht getypt door - robje
Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 16:36
Terdo
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 17:02 | Bericht # 1583   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ Patrick1990, Er is geen pack zover ik weet maar er staan wel uilen op de site van dinosaurman ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Patrick1990, Er is geen pack zover ik weet maar er staan wel uilen op de site van dinosaurman ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 17:02
tinetjeee
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 18:14 | Bericht # 1584   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ robje, nee ik ben lid bij aurora maar als ik rr 2 wil downloaden komt er testaan error, dus ik kan hem niet downloaden! :'(

groetjes tinetjeee
Bericht@ robje, nee ik ben lid bij aurora maar als ik rr 2 wil downloaden komt er testaan error, dus ik kan hem niet downloaden! :'(

groetjes tinetjeee

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 18:14
Patrick1990
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 19:44 | Bericht # 1585   
Patrick1990 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

@ Tjalf: Wat is BDU dan, ik zie dat er verschillende downloadsite's zijn maar ik ken ze allemaal niet alleen ZT.nl
Bericht@ Tjalf: Wat is BDU dan, ik zie dat er verschillende downloadsite's zijn maar ik ken ze allemaal niet alleen ZT.nl

Bericht getypt door - Patrick1990
Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 19:44
floris007
Datum: Dinsdag, 28 Jun 2011, 10:01 | Bericht # 1586   
ZTSF Gegevens
Groep: Blocked

Vrijwilliger

@patrick

Dat staat voor Birds designers united
Bericht@patrick

Dat staat voor Birds designers united

Bericht getypt door - floris007
Toegevoegd op 28 Jun 2011 om 10:01
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 13:47 | Bericht # 1587   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

weet iemand waar ik realistische bomen, struiken nou ja gewoon beplanting vind? En nog wat rotsen en wat boomstronken? dat zoek ik namelijk al even maar heb dat jammer genoeg nog niet gevonden! ;s

groetjes van tinetjeee! :p
Berichtweet iemand waar ik realistische bomen, struiken nou ja gewoon beplanting vind? En nog wat rotsen en wat boomstronken? dat zoek ik namelijk al even maar heb dat jammer genoeg nog niet gevonden! ;s

groetjes van tinetjeee! :p

Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 13:47
jeffrey
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 14:05 | Bericht # 1588   
ZTSF Gegevens

Curator

Heeft iemand RR1 voor mij want als ik op de link druk op de website naar de download staat er dat hij niet beschikbaar is en hij is ruim 2 maand weg!

Always look on the bright side of life!
BerichtHeeft iemand RR1 voor mij want als ik op de link druk op de website naar de download staat er dat hij niet beschikbaar is en hij is ruim 2 maand weg!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 14:05
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 14:19 | Bericht # 1589   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ jeffrey: ja ik probeerde juist ook hem opnieuw te donwloaden maar het ging niet! dus ik denk dat we nog wat moeten w8en eer dat de download er terug opnieuw op komt!

groetjes tinetjeee :p
Bericht@ jeffrey: ja ik probeerde juist ook hem opnieuw te donwloaden maar het ging niet! dus ik denk dat we nog wat moeten w8en eer dat de download er terug opnieuw op komt!

groetjes tinetjeee :p

Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 14:19
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 17:59 | Bericht # 1590   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Waar kan je de verpleegsterhaai vinden?
BerichtWaar kan je de verpleegsterhaai vinden?

Bericht getypt door - oeriii
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 17:59
Search:

Hosted by uCoz