ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ NielsGuchelaar, Ik ben al begonnen met dat kleine tuintje. Rest komt waarschijnlijk bij de volgende update.
Added (13 Apr 2012, 19:17) --------------------------------------------- Hier is de nieuwe update. We beginnen ff met een nieuwe rondleiding. Zoals altijd eerst bij de ingang.
Rechts en links zijn nog steeds tuintjes om in de sfeer te komen. Ook is dit de weg voor de verzorgers om in de verblijven te komen.
Een kaart van het park als het klaar is.
We nemen ook een kijkje bij de kakapo's waar al heel wat fleurig onkruid bij is gegroeid.
En ook zijn er nog drie bomen in het midden.
Rechts is nog altijd het terrasje.
Als we daar heen lopen nemen we ook direct een kijkje in het binnenverblijf van de takahes.
Achterin is de uitgang naar het buitenverblijf.
Op het terrasje staan nog steeds de kraampjes met eten, drinken en ijs...
en ook de tafels met parasol en de wc's.
Alleen vanaf het terras zijn de kiwi's te bezichtigen in hun herfstige bosverblijf.
Ook zij kunnen naar binnen, mocht het in Brisbane opeens slecht weer worden.
Als we van het terrasje af komen, lopen we verder in de (naar mijn eigen mening te donkere) gang. Voor de sfeer staat hier een Sydneyse blauwe gomboom omringt door wat gras.
Dan komen we bij het buitenverblijf van de takahes.
Ook hier wemelt het al van het Nieuw-Zeelandse onkruid, dit om het verblijf de takahes naar hun zin te maken.
Zouden we er al een kunnen vinden? Ach ja, daar is er een. Is het geen schatje?
Dat was het voor vandaag. Binnenkort ga ik even naar Galápagos om inspiratie op te doen voor het volgende verblijf in Asunción, maar intussen wordt in Brisbane hard verder gewerkt. Hopelijk zijn ze al ver gekomen als ik terug ben. Dan komt natuurlijk een nieuwe update, deze keer met een uitstapje naar Nieuw-Caledonië, het laatste eiland wat we voorlopig bezoeken voordat we naar het land Australië zelf gaan. Veel plezier.
Verzorger
YES, een reactie!!! Heel erg bedankt. Inmiddels wordt er ook gewerkt aan een dierentuin in Drogeham. Het bijzondere hieraan is dat het niet voor een continent wordt, maar voor bedreigde en ernstig bedreigde dieren van over de hele wereld. Tot nu toe is de ingang klaar, maar dat is het dan ook wel.
Verzorger
@ catfreako, het is zeer klein buiten, maar door de heuvels lijkt het enorm. Daarom gebruik ik die ook. En misschien kan het binnen idd wel iets kleiner, maar zo kwam het beter uit.
@ Laraatje2008, bedankt voor je reactie.
Hier is de eerste update van Quila Zoo Drogeham. In deze dierentuin die onderdeel is van Realistic wordt gebruik gemaakt van de modernste apparatuur in dierentuinen. Het zal ook de hoofdlocatie worden van de organisatie. Eerst show ik alleen de ingang. Daarna gaat het per verblijf.
We lopen richting de ingang.
Rechts kan je ouderwets een kaartje kopen.
Links werkt dat met een automaat.
De uitgang van de ingang ziet er nogal vreemd uit.
Hier doe je je pasje in.
Dan wordt gescand hoeveel bezoekers er het park binnengaan, zijn dat meer dan het aantal ingeleverde pasjes, dan begint het apparaat als een razende te piepen...
Overview:
Volgende keer komen de lederschildpadden.
Bericht veranderd door: tjalf - Zaterdag, 02 Jun 2012, 09:01
Verzorger
@ legoman12324, heel erg bedankt voor de reactie.
Wat ik alvast kan vertellen over het (inmiddels al afgemaakte) schildpaddenverblijf: - Binnenverblijf met onderwaterzicht. - Buitenverblijf met garage-achtige deuren als uitgang. - Uitzicht vanaf een bruggetje.
Added (24 Apr 2012, 17:23) --------------------------------------------- Hier alvast een voorproefje van de volgende updates:
Chimpansees:
Lederschildpadden:
De volledige update is al te zien op Autumn Garden en komt hier binnenkort ook.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi dat apeneiland, ziet er prachtig uit!!! Ook het lederschildpadden verblijf alleen zou ik dat zonder dak willen zien!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!