ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
jep, goed geraden, dus als je een manenwolf wilt zien, stem op meer Cerrado, trouwens voor de ander opties ook ff dieren/planten raden: Tussenvorm dinosaurus/vogel . . . . . . . (dier) Pantanal . . . . . . . . . . . . (dier) Grens van Amazone/zee . . . . . . . . (plant)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ Real_thomas, bedankt voor de reactie
en sorry dat er niet meer Cerrado is gekomen, maar ik zag op NS net het Panama pack, en ik dacht, daar moet ik iets mee doen in 'Realistic, reis rond de wereld'.
Added (01 Apr 2012, 15:47) --------------------------------------------- Sorry voor dubbelpost, maar dit is eerste update sinds lange tijd. Met de documentaire zijn we gestopt en met de opbrengst wordt een deel van het Realistic zoo project gefinancierd. Nu komen de eerste foto's vanuit Brisbane.
We komen net van de parkeerplaats. Omdat ik de oprichter ben mag ik samen met de bouwvakkers en verzorgers alvast een kijkje nemen. Het wordt nog lang niet geopend. Dit is de nog kleine parkeerplaats:
En hier de ingang die voor alle Realistic zoos gebruikt zal worden.
Rechts zien we een tuintje met planten uit de Nieuw-Zeelandse bossen.
Links staan ook wat planten, maar dit is het deel waar verzorgers langs gaan naar de verblijven.
Laten we maar even uitrusten op een terrasje.
Bij de ingang staan twee prullenbakken zodat je altijd je afval kwijt kan.
En daar staan de kraampjes voor eten, drinken en softijs.
Hier kun je lekker even uitrusten.
En als je uitgegeten bent kan je naar de wc.
Laten we dan ook eindelijk eens kijken naar het verblijf aan de overkant. Het is erg donker.
In het verblijf staan drie bomen op een plaats waar het dak is verhoogd.
En ook enkele rotsformaties dienen als opvulling voor het geheel.
Nog steeds zijn de dieren niet te zien. Toen pas zag ik de verrekijker bij het verblijf staan. Ik besloot dat dat wel zou helpen.
Hij was echter nog niet in werking. Toen ging ik wat zoeken en zag ik twee van de drie kakapo's bij een rotsformatie aan de linkerkant van het verblijf.
Als je goed kijkt zie je achter deze rots ook de ingang voor verzorgers.
En toen ik besloot verder te gaan naar wat nu nog een grote open vlakte is, merkte ik dat er een nest was gemaakt door de verzorgers, zodat de vogeltjes overdag (want het zijn nachtdieren) lekker kunnen slapen.
Volgende keer: Vervolg op het Nieuw-Zeelandse bosgebied. Reacties op jullie reacties (als die er zijn)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi park met leuke binnenverblijven en mooi veel groen!!! Jammer dat het park nog niet open is, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!