Het ziet er zeker niet verkeerd uit. Ik zal volgende keer ook zeker nog een keer kijken. Echter mis ik wel hier en daar wat heuvels, etc. En ook vind ik het verblijf van de rotsspringers misschien iets té groot. Maar das slechts mijn mening.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Update! Vandaag stel ik het verblijf voor van de servals, komodovaranen en de otters voor. De doodshoofdaapjes zijn nog niet helemaal af
Dit zijn de servals.
En dit zijn de otters.
En tot slot de varanen:
Voor de volgende update: doodshoofdaapjes, een nieuwigheid bij de rotsspringers en... natuurlijk jullie dieren! Voorstellen zijn natuurlijk nog altijd welkom! Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
erg mooie verblijven!!! alleen mischien bij de otters wat dieper water. en mischien een plattegrond. en mag je nog voor de tweede keer een dier voorstellen??
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Heel mooi gedaan. Hier is het ook geen enkel probleem dat je alleen grasland gebruikt, bij deze dieren kan dat. Verblijven mooi ingericht met boomstammen enzo. En dat water bij de servals lijkt echt realistisch.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Heel mooi man! Echt smullen deze update. Niks op aan te merken.
Volgende dier: Ik weet niet of je aquaria gaat/kan/wil bouwen, maar misschien een tuimelaar of haaiensoort? En anders zou ik graag Gorilla's of Chimp's zien.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Kit_Fisto, Bedankt, en natuurlijk mag je nog dieren voorstellen!
@ tjalf, Enorm bedankt!
@ catfreako, Bedankt! Die gorilla's of chimps wil ik wel doen. Ik zal nog wel zien de welke, of misschien wel allebei! Die waterdieren liever niet.
Groetjes, Jonas
Added (16 Apr 2012, 11:45) --------------------------------------------- Er is iets ergs geneurd: mijn computer is gecrasht en alles is weg. Dit is redelijk [biep] want nu kan ik niet verderwerken aan mijn zoo. Ik zal dus opnieuw moeten beginnen. Mijn volgende project zal ik nog steeds Bagundi Zoo noemen, maar nu vallen er geen dieren meer te kiezen. Ik heb nog eens zin om volledig mijn eigen zin te doen
De eerste update zal nog even duren, want ik moet nog helemaal beginnen. Hij zal er binnenkort wel aankomen!