ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Laraatje2008, dankje wel voor je reactie ,ik bouw eigenlijk nooit binnen verblijven heel gek maar vind het ook niet heel mooi zo'n binnen verblijf . @ jeffrey, dankej wel dat je het mooi vind. @ Marcelboy, ja grote verblijven nemen veel plaats in maar dan heb je de magie van een nieuwe nieuw grond tenemen en daar op door tebouwen. en zo'n ingang hb ik zo nog eens gemaakt. @ leerdamer, dankje wel voor je reactie en dat je de hal zo mooi vind.
grtj nickdierengek
Added (30 Jun 2012, 22:15) --------------------------------------------- een hele verveld nieuwetje wegens techniche problemen kunnen ik en harry geen zoo samen maken .
ik zal zekker met deze zoo verder gaan dus binnen kort weer een update ik denk net voor ik naar turkye ga dus voor 13 juli.
onze exuzes .
grtj nickdierengek
Added (02 Jul 2012, 21:46) --------------------------------------------- ANIMAL WORLD KINGDOMPARK MAAK DE OVERSTAP.
Vandaag heeft de gemeente testemming gegeven voor het aankopen van een na bij glegen stuk grond . het stuk gond bevind zich achter het huidige park en zal voor enkele nieuw bouuw projecten dienen. de bezoekers zullen via een brug de over steek maken naar het uitbreidings gebied. met de aankoop van de grond en het net geopende safari afrika hoopt het park hoge ogen tegaan gooien.
wat er presies gaat komen in het uit brijdings gebied is nog niet bekend wel zal hett thema azie aan geplakt worden.
JULLIE MOGEN MEE BEPALEN WELKE VERBLIJVEN ER GAAN KOMEN. IK HEB HIER ENKEL HIERVAN ZULLEN 3 POJECTEN WORDEN GKOZEN WAAR IK MEE AAN DE SLAG GA.
-ORANG OETAN THEMPEL. -OLIFANTEN VALEI -SALOA WATER. -JAVA LAND
@ nickdierengek, ik stem voor olifanten valei je maakt altijd mooie verblijfen voor de dikhuiden een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, dankje wel voor het stemmen hij staat er bij. @ Olaf2000, dankje wel hij staat er bij. @ Marcelboy, dankej wel hij staat er geheel bij. @ dennis11, dankje wel ja ik ben zelf ook heel benieuwt hoe ik dat ga maken hahah, het zal een grote uitdaging zijn. @ NielsGuchelaar, dankje wel voor het stemmen hij staat er bij
tevens zullen in ieder deel waar op jullie kunnen stemmen meer diersoorten komen maar de hoofd verblijven staan hier onder.
ik zal en hier onder zetten waar aan ik zat te denken voor extra soorten.
-orang oetan thempel : naats orangs zullen er waar scheinlijk makaken,kantjils,neushoorn vogels,paradijvogels komen dit zal in en rond de tempel verscheinen mischien (er kunnen soorten worden vervangen ) -olifanten valei: natuurlijk olifanten maar ook een eiland/verblijf voor een gibbon soort . -saola water : er komen dan saola's maar ook hertzwijnen/laag land anoa's zullen er komen. -java land ; hier zullen jvaanse bangtengs komen met indische antilopen maar waar scheinlijk ook javaaanse neushoorns.