Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Animal world kingdompark
Olaf2000
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 14:36 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik stem voor de Zuid-Amerikaanse tempel ^^

Ziet er heel mooi uit! Normaal hou ik niet zo van originele biomes, maar bij jou is het helemaal niet onrealistisch! Ga zo door!

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtIk stem voor de Zuid-Amerikaanse tempel ^^

Ziet er heel mooi uit! Normaal hou ik niet zo van originele biomes, maar bij jou is het helemaal niet onrealistisch! Ga zo door!

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 14:36
hananas59
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 17:11 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

leuke update ziet er allemaal verzorgd uit vindt dat je wel wat mee variatie in planten mag doen want ik vindt als je tropisch regenwoud hebt dat je dan niet perse alleen die platen hoegft te doen

savanne expansion graag

hroeten Hans

Berichtleuke update ziet er allemaal verzorgd uit vindt dat je wel wat mee variatie in planten mag doen want ik vindt als je tropisch regenwoud hebt dat je dan niet perse alleen die platen hoegft te doen

savanne expansion graag

hroeten Hans

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 17:11
nickdierengek
Datum: Woensdag, 25 Jul 2012, 15:17 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

update is coming

we zijn de afgelopen weken druk bezich geweest en hebben zelf gekozen voor de uitbrijding van afrika omdat dit deel de hooft park is.

de uitbrijding van afrika bestaat uit in tottaal uit 4 nieuwe verblijfven 1 hoort bij de savannen die zelfs 2 keer zo grood mot worden en de andere 3 zijn voor de sahara .

de sahara betreet je via een tempel waar de verblijven van de fenneken en gestreepte hyena's is gebouwt daar na loop je naar buiten en zie je het verblijf voor stoksttaartjes/klipsringers/herman schildpadden.
daar an loop je naar een verhoogt deel waar je over de sahara en de grote savannen heen kan kijken via daar ka men de brug naar ons azie deel nemen.

dus hou het hier in de gaten !!!!!

grtj nickdierengek
Berichtupdate is coming

we zijn de afgelopen weken druk bezich geweest en hebben zelf gekozen voor de uitbrijding van afrika omdat dit deel de hooft park is.

de uitbrijding van afrika bestaat uit in tottaal uit 4 nieuwe verblijfven 1 hoort bij de savannen die zelfs 2 keer zo grood mot worden en de andere 3 zijn voor de sahara .

de sahara betreet je via een tempel waar de verblijven van de fenneken en gestreepte hyena's is gebouwt daar na loop je naar buiten en zie je het verblijf voor stoksttaartjes/klipsringers/herman schildpadden.
daar an loop je naar een verhoogt deel waar je over de sahara en de grote savannen heen kan kijken via daar ka men de brug naar ons azie deel nemen.

dus hou het hier in de gaten !!!!!

grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 25 Jul 2012 om 15:17
Cheeta7
Datum: Woensdag, 25 Jul 2012, 19:12 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ nickdierengek, Top! Leuk dat je zo'n beschrijving op voorhand maakt! Ik kijk nu echt wel uit naar je afrika-deel!

Groetjes Cheeta7 :)

Bericht@ nickdierengek, Top! Leuk dat je zo'n beschrijving op voorhand maakt! Ik kijk nu echt wel uit naar je afrika-deel!

Groetjes Cheeta7 :)

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 25 Jul 2012 om 19:12
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 22:11 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

helaas zal de update een weke of 3 moeten wachten mijn pc doet raar en ik ga de komende 3 weken niet naar mijn vader dus nog even wachten onder tussen willen we wel gaan beginnen aan een nieuwe uitbrijding namelijk afrikaanse jungel.

in dit deel zal dus het regenwoud van afrika worden na geboots.

grtj nickdierengek

Added (10 Aug 2012, 22:11)
---------------------------------------------
ja hoor daar is die dan de update waar we op wachten het geheel uitgebrijde afrika laten we maar snel beginnen.

we gaan door de intree die vernieuwt is wka zootycoon ingan dan en we lopen weer de spectaculaire hal in .

we gaan naar links waar eerst de wisents zatne de soort is verhuist naar een wild park in canada.

we lopen door de gang in het piramide die we hebben gebouwt.

waar we links aan houden en we een stuk naar buiten kunnen waar we het verblijf voor fenniken aan treffen.

we lopen terug de piramide in en gaan weer het volgende buiten kijk deel in waar we het grote verblijf tegen komen voor gestreepte hyena's

we lopen weer nar binnen waar we weer links gaan naar een kleiner kijk deel van af hier kijk je de inmens grote sahara op.

we lopen naar de uit gang van de tempel waar we echt naar buiten gaan.

we komen op een open stuk war we in de verte het verblijf voor stokstaardjes,klipspringers,stekenvarkens,herman schildpadden we lopen er meteen heen.

we lopen de berg op

we komen boven hier boven kan je uit kijken over de sahara de savanne en kan je bij het stokstaardjes verblijf kijken,

we kijken eesrst naar links waar de sahara prachtig is geworden ,meteen even de bewoners : sabelorxen,addaxe,gemsbokken,mhorgrazelle,addra grazelle en afrikaanse sporen schildpadden.

we lopen verder naar de savanne.

op het pleintej bij de savanne is een kleine eet en drik tempel gebouwt waar je lekker kunt eten en drikne.

de savanne is 2 keer zo groot geworden .

op de savane zijn 2 nieuwe soorten geintroduceert namelijk de defessa waterbokken en gerenoeken van de savnne zijn de grand grazelle vertrokken om zo meer ruimte tecreeeren voor de rest.

verder is er een extra topi man aan gekomen voor de fok en is de groep parelhoenders uit gedrunt (er zijn er wel 20 weg)

dan even de over zichts foto's hier de tempel en omliggen de verblijf (die van de fenneken en hyena's.

dan de sahara van boven.

het stokstaardje verblijf.

de savanne.

ik hoop dat jullie het leuk vonden jullie mogen stemmen welk project het volgende word.

1- kongo afrika
2-artica
3-amazonia

jullie kunnen stemmen tot morgen middag.

grtj nickdierengek

Berichthelaas zal de update een weke of 3 moeten wachten mijn pc doet raar en ik ga de komende 3 weken niet naar mijn vader dus nog even wachten onder tussen willen we wel gaan beginnen aan een nieuwe uitbrijding namelijk afrikaanse jungel.

in dit deel zal dus het regenwoud van afrika worden na geboots.

grtj nickdierengek

Added (10 Aug 2012, 22:11)
---------------------------------------------
ja hoor daar is die dan de update waar we op wachten het geheel uitgebrijde afrika laten we maar snel beginnen.

we gaan door de intree die vernieuwt is wka zootycoon ingan dan en we lopen weer de spectaculaire hal in .

we gaan naar links waar eerst de wisents zatne de soort is verhuist naar een wild park in canada.

we lopen door de gang in het piramide die we hebben gebouwt.

waar we links aan houden en we een stuk naar buiten kunnen waar we het verblijf voor fenniken aan treffen.

we lopen terug de piramide in en gaan weer het volgende buiten kijk deel in waar we het grote verblijf tegen komen voor gestreepte hyena's

we lopen weer nar binnen waar we weer links gaan naar een kleiner kijk deel van af hier kijk je de inmens grote sahara op.

we lopen naar de uit gang van de tempel waar we echt naar buiten gaan.

we komen op een open stuk war we in de verte het verblijf voor stokstaardjes,klipspringers,stekenvarkens,herman schildpadden we lopen er meteen heen.

we lopen de berg op

we komen boven hier boven kan je uit kijken over de sahara de savanne en kan je bij het stokstaardjes verblijf kijken,

we kijken eesrst naar links waar de sahara prachtig is geworden ,meteen even de bewoners : sabelorxen,addaxe,gemsbokken,mhorgrazelle,addra grazelle en afrikaanse sporen schildpadden.

we lopen verder naar de savanne.

op het pleintej bij de savanne is een kleine eet en drik tempel gebouwt waar je lekker kunt eten en drikne.

de savanne is 2 keer zo groot geworden .

op de savane zijn 2 nieuwe soorten geintroduceert namelijk de defessa waterbokken en gerenoeken van de savnne zijn de grand grazelle vertrokken om zo meer ruimte tecreeeren voor de rest.

verder is er een extra topi man aan gekomen voor de fok en is de groep parelhoenders uit gedrunt (er zijn er wel 20 weg)

dan even de over zichts foto's hier de tempel en omliggen de verblijf (die van de fenneken en hyena's.

dan de sahara van boven.

het stokstaardje verblijf.

de savanne.

ik hoop dat jullie het leuk vonden jullie mogen stemmen welk project het volgende word.

1- kongo afrika
2-artica
3-amazonia

jullie kunnen stemmen tot morgen middag.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 22:11
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 22:35 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie verblijven met mooie dieren!! Een heerlijke savanne met weinig bomen, ik zou wel een waterpoeltje aanleggen voor de dieren zodat de dieren wat kunnen drinken!! Mooi gedaan, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie verblijven met mooie dieren!! Een heerlijke savanne met weinig bomen, ik zou wel een waterpoeltje aanleggen voor de dieren zodat de dieren wat kunnen drinken!! Mooi gedaan, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 22:35
legoman12324
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 22:42 | Bericht # 37   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

wat ik me nu al heel lang afraag je komt heel veel in blijdrop maar in je zoo's vind je geen verblijfen van de diergaarde waarom
en ik stem voor artica

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtwat ik me nu al heel lang afraag je komt heel veel in blijdrop maar in je zoo's vind je geen verblijfen van de diergaarde waarom
en ik stem voor artica

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 22:42
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 22:49 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Laraatje2008, er zijn op de savanne 2 drink plaatsen maar het is niet zo goed tezien op de foto's.
@ legoman12324, nee dat komt omdat blijdorp bestaat als dus waarom zou ik dat dan in 1 van mijn zoo's namaken ,en in zootycoon kan veel meer zeg maar dan in het echte leven dus vind ik het leuker zo haha.

dankej wel trouwens voor je stem legoman hij staat er bij :

1-kongo afrika : 0
2-artica : 1
3-amazonia : 1

grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Zaterdag, 11 Aug 2012, 09:26
Bericht@ Laraatje2008, er zijn op de savanne 2 drink plaatsen maar het is niet zo goed tezien op de foto's.
@ legoman12324, nee dat komt omdat blijdorp bestaat als dus waarom zou ik dat dan in 1 van mijn zoo's namaken ,en in zootycoon kan veel meer zeg maar dan in het echte leven dus vind ik het leuker zo haha.

dankej wel trouwens voor je stem legoman hij staat er bij :

1-kongo afrika : 0
2-artica : 1
3-amazonia : 1

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 22:49
Olaf2000
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 23:27 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik vind het er leuk uitzien :) Al vind ik je Sahara iets te groot, maar tegelijkertijd ook weer niet als je beseft hoeveel soorten er leven.

Ik stem overigens voor Amazonia.

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D

Bericht veranderd door: Olaf2000 - Vrijdag, 10 Aug 2012, 23:27
BerichtIk vind het er leuk uitzien :) Al vind ik je Sahara iets te groot, maar tegelijkertijd ook weer niet als je beseft hoeveel soorten er leven.

Ik stem overigens voor Amazonia.

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 23:27
thijsboy123
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 09:20 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

echt gewoon geweldig ga zo door

Berichtecht gewoon geweldig ga zo door

Bericht getypt door - thijsboy123