ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Er is weer eens een update. Deze keer niet van DVZ, maar die dierentuin is helemaal verplaatst naar Asunción, in Paraguay. De oprichter van Realistic heeft namelijk een programma opgericht om wereldwijd dieren te beschermen. Op elk continent zal een plaats vrijgemaakt worden voor dit project. Asunción is de ontvanger van het eerste park, waarin Zuid-Amerikaanse dieren opgevangen zullen worden. Bezoekers kunnen gratis naar binnen en vrijwilligers zetten zich in om zoveel mogelijk te vertellen over de dieren en hun natuurlijke leefomgeving. Zo kunnen ook arme mensen genieten van een leuke dag en leren mensen waarom dieren beschermd moeten worden. Waar het geld vandaan komt? De documentaires van Realistic over Rusland en Brazilië hebben aardig wat opgeleverd en een deel hiervan gaat naar dit project. Ook regeringen van verschillende landen en het WNF dragen hier hun steentje aan bij. De verzorgers en informatieverstrekkers werken kosteloos en zijn vaak vrijwilligers, mensen die stage lopen of mensen die met pensioen zijn en nu de dieren willen helpen. Maar nu genoeg gezeurd, hier komen de eerste foto's:
@ tjalf, Leuk verhaal bedankt. Zoals Joshua al zei vind ik de beplanting langs de paden ook een beetje kaal. Ik krijg van zo'n hoge heg een beetje een benauwd gevoel.
Wel leuk dat je een doorloopkas hebt gemaakt, met de vogels. Misschien kan je iets meer beplanting doen en eventueel een paar heuveltjes.
Verder vind ik het een erg leuk idee, en mooi dat de ara's het naar hun zin hebben.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind de vogelkas hartstikke leuk met dat pad kronkelweg!!! Ja wat meer beplanting zou wat kunnen en ik zou het aankomstplein anders inrichten, misschien een fontein en daar omheen wat terasjes!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 17:12 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ Merwino, heel erg bedankt.
@ Anderen:, Ik heb inderdaad nog erg weinig planten, kwestie van downloaden. De heggen gebruik ik omdat je anders een grote open vlakte ziet. Ik moet nog ff andere manieren vinden om op te vullen. Ws volgende keer wel, maar ik vond dat het niet langer moest duren met een update, aangezien veel mensen dan niet meer zouden geloven dat er nog een komt. xD. Volgende keer dus ook een grotere.