Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
World Zoo | ChrissievdP ZTAO Showroom
Laraatje2008
Datum: Maandag, 01 Okt 2012, 21:32 | Bericht # 211   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie natuurlijke verblijven voor leuke dieren!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie natuurlijke verblijven voor leuke dieren!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Okt 2012 om 21:32
OrcaFreak
Datum: Maandag, 01 Okt 2012, 21:58 | Bericht # 212   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Wauwie. Dit ziet er echt fantastisch uit. Net een echte dierentuin.
Ik heb eigenlijk maar een kleine opmerking: Bij je grot vind ik de rotsen van het dak niet echt bij dan andere rotsen passen. Voor de rest, echt geweldig gedaan.

Groetjes

BerichtWauwie. Dit ziet er echt fantastisch uit. Net een echte dierentuin.
Ik heb eigenlijk maar een kleine opmerking: Bij je grot vind ik de rotsen van het dak niet echt bij dan andere rotsen passen. Voor de rest, echt geweldig gedaan.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 01 Okt 2012 om 21:58
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 16:30 | Bericht # 213   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Even een korte mini-update..

In Taman Malay is vanwege de bouw van het Himalaya-gebergte een loze ruimte ontstaan tussen de beide delen.. Tussen de Bantengweide en het rode panda verblijf was dus flink wat ruimte over.
Ik heb dus bedacht dat ik daar de Bantengs wel wat meer ruimte kon geven, en toen kreeg ik te horen dat ik nog Indische Antilopes kon krijgen, dus heb ik er een combinatie-verblijf van gemaakt.

VOOR:

NA:

Dit was 't weer voor even. Is het een mooie verandering? Zijn er nog delen die je graag veranderd wil zien???

[b]World Zoo Showroom

Bericht veranderd door: ChrissievdP - Vrijdag, 05 Okt 2012, 16:31
BerichtEven een korte mini-update..

In Taman Malay is vanwege de bouw van het Himalaya-gebergte een loze ruimte ontstaan tussen de beide delen.. Tussen de Bantengweide en het rode panda verblijf was dus flink wat ruimte over.
Ik heb dus bedacht dat ik daar de Bantengs wel wat meer ruimte kon geven, en toen kreeg ik te horen dat ik nog Indische Antilopes kon krijgen, dus heb ik er een combinatie-verblijf van gemaakt.

VOOR:

NA:

Dit was 't weer voor even. Is het een mooie verandering? Zijn er nog delen die je graag veranderd wil zien???

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 16:30
timo13
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 19:30 | Bericht # 214   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

ik vind dit verblijf heel mooi.
vooral het gevoel dat het rechts achterin oneindig doorgaat vind ik leuk
en natuurlijk lekker veel heuveltjes.
alleen vind ik de sneeuw op die rots weer niet mooi maar dat is mijn mening

Berichtik vind dit verblijf heel mooi.
vooral het gevoel dat het rechts achterin oneindig doorgaat vind ik leuk
en natuurlijk lekker veel heuveltjes.
alleen vind ik de sneeuw op die rots weer niet mooi maar dat is mijn mening

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 19:30
boerroel545
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 19:54 | Bericht # 215   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO

Curator

@ ChrissievdP, echt een top verbetering het hok is maar lijkt ook nog
eens veel ruimer ik ben het wel met timo eens over da sneeuw bij die rots

gr. roel

Bericht@ ChrissievdP, echt een top verbetering het hok is maar lijkt ook nog
eens veel ruimer ik ben het wel met timo eens over da sneeuw bij die rots

gr. roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 19:54
ZooZa
Datum: Dinsdag, 16 Okt 2012, 08:38 | Bericht # 216   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

wow dat is echt super
het is gewoon 1000x beter als in het echt
haha
ik kijk echt uit naar de rest
het is eigenlijk wel een beetje raar met die sneeuw,
want eerst sta je nog voor orang-utans die in palmen klimmen
en opeens zie je bantengs door de sneeuw lopen
verder wel fantastisch mooi, veel beplanting
mooi, krijg zin om er een abonnee te worden haha
groetjes van Zooza en nog veel succes

Berichtwow dat is echt super
het is gewoon 1000x beter als in het echt
haha
ik kijk echt uit naar de rest
het is eigenlijk wel een beetje raar met die sneeuw,
want eerst sta je nog voor orang-utans die in palmen klimmen
en opeens zie je bantengs door de sneeuw lopen
verder wel fantastisch mooi, veel beplanting
mooi, krijg zin om er een abonnee te worden haha
groetjes van Zooza en nog veel succes

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 16 Okt 2012 om 08:38
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 19 Dec 2012, 21:51 | Bericht # 217   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

UPDATE!!!

De afgelopen tijd heb ik weer een heleboel gewerkt aan World Zoo, maar dan is er ook erg veel werk verzet!
In Azie wordt op dit moment het Nevelwoud gerestyled. In Afrika is de Savanne opnieuw ingedeeld en wordt nu nog druk gewerkt aan een groot aantal nieuwe verblijven voor onder andere Leeuwen en Zwarte Neushoorns. De restyle van Afrika is nodig omdat de groepen dieren simpelweg te groot worden voor de oppervlakte die ze nu hebben.

Deze update bevat het eerste deel van het Amerika continent, dat compleet nieuw is in World Zoo! We beginnen meteen met de foto's:

Hier zien we een groot plein met de enorme Prairie op de achtergrond. In de verte zie je ook het gebouw van de Galapagos-eilanden.

Het verblijf voor de Prairiehondjes

Het pad loopt naar boven, langs een totempaal

Hier is een verhoogd uitkijkpunt over de prairie, met op de achtergrond weer het gebouw van de Galapagos

Na een klein stukje lopen kom je aan in een dichtbegroeid bos: Grizzly Forest

Dit is het eerste verblijf wat je tegenkomt: dat van de Veelvraten

Hier is opnieuw het verblijf voor de Veelvraten te zien, dit keer met een glasafscheiding

Dan kom je bij een kleine afdaling naar het verblijf voor de Poedoe's

Poedoeverblijf

Weer boven aan de heuvel komen we bij het verblijf voor de Amerikaanse Bevers

Mooi stukje natuur, kenmerkend voor Grizzly Forest

Hier gaat het pad weer naar beneden, een vallei in

Aan dit pad ligt nog een kleine afslag, namelijk naar het beververblijf

Vanaf daar is dit het uitzicht

Terug op het hoofdpad is dit wat je ziet, een grote open plek in het bos met daarin een verblijf voor Elanden

Klein sfeerbeeldje van het Elanden-verblijf

Dan kun je een huisje betreden met uitzicht op een volgende vallei

Het uitzicht vanuit het boshuisje

Een volgend pad omhoog

En na het laatste stukje dichtbegroeide bos kom je in de vallei

Met daarin het grootste verblijf van Grizzly Forest, dat van de Grizzly Beren

Hier zie je het verblijf vanuit een ander punt, met op de achtergrond het boshuis

Een hoge waterval vanuit het bos de vallei in

Het pad naar de uitgang van Grizzly Forest

Terug op het grote plein voor het Bizonverblijf

Galapagos
We maken even een sprong naar de achterkant van de Prairie, hier ligt tussen de rotsen en het groen een gebouw verscholen, wat een tweetal diersoorten herbergt: Galapagos Reuzenschildpad en de Zeeleguaan. Allereerst de binnenkant van het gebouw:

Bij binnenkomst is dit het uizicht

Het ruime verblijf voor Zeeleguanen en paar Keizervissen (ambient)

Hier zie je de beplanting van het aquarium voor de Leguanen

Het volgende verblijf voor de Reuzenschildpadden

Het binnenverblijf

Het buitenverblijf

Het gebouw is tot hier gevorderd, maar misschien wordt er nog een diersoort toegevoegd (Jan van Genten). Vandaar dat ik verder geen screens laat zien.

In de toekomst zal Amerika nog een heel stuk groter worden! Er komen een aantal attracties en biotopen bij. Waarom zeg ik attracties? Dat komt omdat ik bezig ben met het maken van een heel groot gebouw, echt gigantisch, met daarin een heel groot nagemaakt Antarctica. Het zal de naam krijgen; 'Antarctica, Empire of the Penguin'. In het gebouw kan de bezoeker van heel dichtbij kennis maken met de Keizerpinguins, Rotsspringers en we hopen op nog een aantal toevoegingen van andere pinguinsoorten. Het wordt echt een 'Empire' (keizerrijk) met sierlijke gebouwen, grote bevroren standbeelden en sierlijke bogen. Er zal een spectaculair onderwaterzicht komen, en achter de schermen komt een fokcentrum voor Pinguins.

Een ander biotoop dat nog komt in Amerika is: 'De Antillen'. Dit biotoop komt aan het einde van de reis door Amerika, en zal een rustige, mooie afsluiter van een groot nieuw continent in World Zoo worden. Er hangt een tropische sfeer, met bountystranden, helder blauwe wateren, klaterende watervallen en een groot aantal palmbomen. In een ruime hut kun je kijken naar de logge Caraibische Lamantijnen die onder water hun gedrag vertonen, en boven water kom je Bruine Pelikanen tegen. Als afsluiter krijg je nog een mooi aanzicht op Cubaanse Hutia's en kun je tussen het Tropisch groen een terrasje pakken.

Ook nieuw is de Sonora woestijn: een grote kas met zowel dag- als nachtdieren uit de rotswoestijnen van Amerika. Een wereld waar ook Gilamonsters en Woestijnvaranen zich thuis voelen. Bijzondere dieren in deze kas zijn zondermeer de Halsbandpekari's, Dikhoornschapen en Rode Lynxen. Grenzend aan dit gebouw komt ook nog een Amerikaans Pampalandschap, met Manenwolven, Vincuna's en Nandoe's. Als laatste komt er ook nog een Arcticagebied, met onder andere ijsberen en poolvossen.

Dit was 'm weer, ik ben erg benieuwd naar reacties!!

[b]World Zoo Showroom
BerichtUPDATE!!!

De afgelopen tijd heb ik weer een heleboel gewerkt aan World Zoo, maar dan is er ook erg veel werk verzet!
In Azie wordt op dit moment het Nevelwoud gerestyled. In Afrika is de Savanne opnieuw ingedeeld en wordt nu nog druk gewerkt aan een groot aantal nieuwe verblijven voor onder andere Leeuwen en Zwarte Neushoorns. De restyle van Afrika is nodig omdat de groepen dieren simpelweg te groot worden voor de oppervlakte die ze nu hebben.

Deze update bevat het eerste deel van het Amerika continent, dat compleet nieuw is in World Zoo! We beginnen meteen met de foto's:

Hier zien we een groot plein met de enorme Prairie op de achtergrond. In de verte zie je ook het gebouw van de Galapagos-eilanden.

Het verblijf voor de Prairiehondjes

Het pad loopt naar boven, langs een totempaal

Hier is een verhoogd uitkijkpunt over de prairie, met op de achtergrond weer het gebouw van de Galapagos

Na een klein stukje lopen kom je aan in een dichtbegroeid bos: Grizzly Forest

Dit is het eerste verblijf wat je tegenkomt: dat van de Veelvraten

Hier is opnieuw het verblijf voor de Veelvraten te zien, dit keer met een glasafscheiding

Dan kom je bij een kleine afdaling naar het verblijf voor de Poedoe's

Poedoeverblijf

Weer boven aan de heuvel komen we bij het verblijf voor de Amerikaanse Bevers

Mooi stukje natuur, kenmerkend voor Grizzly Forest

Hier gaat het pad weer naar beneden, een vallei in

Aan dit pad ligt nog een kleine afslag, namelijk naar het beververblijf

Vanaf daar is dit het uitzicht

Terug op het hoofdpad is dit wat je ziet, een grote open plek in het bos met daarin een verblijf voor Elanden

Klein sfeerbeeldje van het Elanden-verblijf

Dan kun je een huisje betreden met uitzicht op een volgende vallei

Het uitzicht vanuit het boshuisje

Een volgend pad omhoog

En na het laatste stukje dichtbegroeide bos kom je in de vallei

Met daarin het grootste verblijf van Grizzly Forest, dat van de Grizzly Beren

Hier zie je het verblijf vanuit een ander punt, met op de achtergrond het boshuis

Een hoge waterval vanuit het bos de vallei in

Het pad naar de uitgang van Grizzly Forest

Terug op het grote plein voor het Bizonverblijf

Galapagos
We maken even een sprong naar de achterkant van de Prairie, hier ligt tussen de rotsen en het groen een gebouw verscholen, wat een tweetal diersoorten herbergt: Galapagos Reuzenschildpad en de Zeeleguaan. Allereerst de binnenkant van het gebouw:

Bij binnenkomst is dit het uizicht

Het ruime verblijf voor Zeeleguanen en paar Keizervissen (ambient)

Hier zie je de beplanting van het aquarium voor de Leguanen

Het volgende verblijf voor de Reuzenschildpadden

Het binnenverblijf

Het buitenverblijf

Het gebouw is tot hier gevorderd, maar misschien wordt er nog een diersoort toegevoegd (Jan van Genten). Vandaar dat ik verder geen screens laat zien.

In de toekomst zal Amerika nog een heel stuk groter worden! Er komen een aantal attracties en biotopen bij. Waarom zeg ik attracties? Dat komt omdat ik bezig ben met het maken van een heel groot gebouw, echt gigantisch, met daarin een heel groot nagemaakt Antarctica. Het zal de naam krijgen; 'Antarctica, Empire of the Penguin'. In het gebouw kan de bezoeker van heel dichtbij kennis maken met de Keizerpinguins, Rotsspringers en we hopen op nog een aantal toevoegingen van andere pinguinsoorten. Het wordt echt een 'Empire' (keizerrijk) met sierlijke gebouwen, grote bevroren standbeelden en sierlijke bogen. Er zal een spectaculair onderwaterzicht komen, en achter de schermen komt een fokcentrum voor Pinguins.

Een ander biotoop dat nog komt in Amerika is: 'De Antillen'. Dit biotoop komt aan het einde van de reis door Amerika, en zal een rustige, mooie afsluiter van een groot nieuw continent in World Zoo worden. Er hangt een tropische sfeer, met bountystranden, helder blauwe wateren, klaterende watervallen en een groot aantal palmbomen. In een ruime hut kun je kijken naar de logge Caraibische Lamantijnen die onder water hun gedrag vertonen, en boven water kom je Bruine Pelikanen tegen. Als afsluiter krijg je nog een mooi aanzicht op Cubaanse Hutia's en kun je tussen het Tropisch groen een terrasje pakken.

Ook nieuw is de Sonora woestijn: een grote kas met zowel dag- als nachtdieren uit de rotswoestijnen van Amerika. Een wereld waar ook Gilamonsters en Woestijnvaranen zich thuis voelen. Bijzondere dieren in deze kas zijn zondermeer de Halsbandpekari's, Dikhoornschapen en Rode Lynxen. Grenzend aan dit gebouw komt ook nog een Amerikaans Pampalandschap, met Manenwolven, Vincuna's en Nandoe's. Als laatste komt er ook nog een Arcticagebied, met onder andere ijsberen en poolvossen.

Dit was 'm weer, ik ben erg benieuwd naar reacties!!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 19 Dec 2012 om 21:51
legoman12324
Datum: Woensdag, 19 Dec 2012, 22:14 | Bericht # 218   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ ChrissievdP, weer een mooie update zoals altijd
maar ik geef een tip gebruik de american bizon van gaia die is beter dan de zt2 bizon
verder mooie zoo en leuke verblijven kan niet wachten to de rest zeker het afrika deel

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ ChrissievdP, weer een mooie update zoals altijd
maar ik geef een tip gebruik de american bizon van gaia die is beter dan de zt2 bizon
verder mooie zoo en leuke verblijven kan niet wachten to de rest zeker het afrika deel

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 19 Dec 2012 om 22:14
krieke668
Datum: Woensdag, 19 Dec 2012, 22:39 | Bericht # 219   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ ChrissievdP,

idd mooie update, leuk dat je zoveel water gebruikt doorheen en in je verblijven, ik vind de beplanting en super, maar ik vind wel dat die windmolen zo raar op het plein staat... Leuk gebruik van rotsen bij de schilpadden!

^_^
Bericht@ ChrissievdP,

idd mooie update, leuk dat je zoveel water gebruikt doorheen en in je verblijven, ik vind de beplanting en super, maar ik vind wel dat die windmolen zo raar op het plein staat... Leuk gebruik van rotsen bij de schilpadden!

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 19 Dec 2012 om 22:39
boerroel545
Datum: Vrijdag, 21 Dec 2012, 14:28 | Bericht # 220   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO

Curator

@ ChrissievdP, top!!!!! de verblijven zien er weer netjes en afgewerkt
uit je hebt het pad ook goed aangekleed behalve in het galapagos huis daar vind ik het nog
kaal dus mischien kun je daar nog aan werken :D

gr. roel en ga zo door :)

Bericht@ ChrissievdP, top!!!!! de verblijven zien er weer netjes en afgewerkt
uit je hebt het pad ook goed aangekleed behalve in het galapagos huis daar vind ik het nog
kaal dus mischien kun je daar nog aan werken :D

gr. roel en ga zo door :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 21 Dec 2012 om 14:28
Search:

Hosted by uCoz