ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 93 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
dit is de showroom van dierenpark lunteren
ingang we zien het olifanten verblijf. een stuk je van de tuin poort des jungle. het tijger verblijf. het verblijf van onze capibara's en doodshoofdaapje's het mandril verblijf
Dennis 11
Bericht veranderd door: dennis11 - Donderdag, 07 Jun 2012, 17:11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een leuke dierentuin en een leuk binnenkomst met dat brugje!!! En leuk verblijven met diverse leuke dingen erin en je hebt er echt werk van gemaakt!!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
heel mooi gemaakt! maar heb wat minpunten. - ik weet niet of het aan mij ligt maar het fenneken verblijf is dat dat hok met dat huis erin? als dat wel zo is zou ik dat huis weg halen en wat minder van dat hoge gras doen - de bomen die je om het pad hebt liggen zijn mooi. maar je kan er onder door kijken en dan zie je kaal. zelf vindt ik dat niet zo mooi. maar dat is mijn rede. - bij de ingang zie je een brug. zelf vindt ik dat niet zo mooi. maar weer is dat mijn rede. maar de savane vondt ik echt schitterend!!! maar veel succes met het park!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 93 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
up date ingang we zien het olifanten verblijf. een stuk je van de tuin poort des jungle. het tijger verblijf. het verblijf van onze capibara's en doodshoofdaapje's het mandril verblijf
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk dat apeneiland maar ik zie een beetje te veel verzorgers lopen op het eiland. Misschien dat je 1 verzorger per eiland kunt aanwijzen en dat ze niet vrij rondlopen!!! Maar verder ziet er mooi uit!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
ziet er inderdaad goed uit. Alleen vind ik het persoonlijk niet mooi als er teveel speelgoed in een verblijf zit. Misschien kan je dat veranderen. Ook zijn het twee dezelfde updates en zijn eerste 2 plaatjes hetzelfde.