update 1: de ingang Het park heeft een groot verleden en is lang bezig geweest met het zoeken van een groot stuk grond omdat: de vorige locatie te klein werd ze vonden een grote open plek we zijn snel aan het verbouwen het zand licht de ingang staat de grote opbouw kan beginnen
dit was de update van vandaag ik hoop snel alles af te hebben zodat ik een thema gebied update kan doen gr evi11 trots eigenaar van rainbow zoo
Bericht veranderd door: evi111 - Vrijdag, 02 Jan 2015, 17:14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
@ carnotaurus, Ziet er niet verkeerd uit! Maar probeer aan je leestekens te denken. Bedankt voor de tip carnotaurus. Ik zal er op letten. Het is fijn dat je het zegt
update 2: flamingo voliere De bouw van het park verliep spoedig. De eerste dieren een paartje van 2 flamingo,s mochten als eerst het verblijf inwonen.Later komt de rest ook. de twee bleven lang in hun binnen verblijf. De dieren wennen lukt nog niet helemaal ze waren redelijk gestrest. De dierentuin kijkt het nog een tijdje uit. ze zijn een volière dan ook nog niet gewend.
Als je het park dan eindelijk binnen bent, Valt de volière meteen op. Hier vind je het paartje flamingo,s Dit was een kleine update maar dan heeft uw in ieder geval al een diersoort gezien ik hoop uw snel weer te zien in rainbow zoo.
"Het doet wel een beetje pijn" zegt de woordvoerder van Rain Bow Zoo, "maar dit was wel nodig". Het tweetal brilbruinvissen van het park worden bij een kleine fokgroep bruinvissen in een rehabilitatiecentrum gezet. Hun toekomst: uitgezet worden in het wild. "Daar horen ze eigenlijk ook thuis", aldus de woordvoerder.
Gelukkig blijf het park niet zonder zeezoogdieren zitten, er komen meer tuimelaars! "Dit koppel, een nieuwgierig, goedaardig mannetje en een wat verlegen vrouwtje, kan helaas niet meer terug naar het wild. We hebben er de volste vertrouwen in dat ze het goed hebben bij Rain Bow Zoo" Het dierenpark heeft nog niet laten weten wat ze met de dolfijnen doen. "Hopelijk wordt ermee gefokt voor het behoud van de tuimelaars" laat het centrum weten.