Het zal je niet ontgaan zijn, het ZTSF is flink overhoop gehaald. En uiteraard hoort de ZTAO daar ook bij. Omdat we niet alles in 1 keer kunnen lanceren zullen we de ZTAO beetje bij beetje updaten en verbeteren. Hieronder lees je wat er tot nu toe is veranderd:
2 types ZTAO accounts Aangezien er toch een redelijk grote groep mensen is die de ZTAO erg leuk vind om het ruilen en verzamelen van de dieren, in plaats van de dierentuin daadwerkelijk te bouwen is er voortaan een nieuwe mogelijkheid. Zo heb je de mogelijkheid om te kiezen uit 2 account types: - Dierentuin beheerder - Handelaren
De Dierentuin beheerders bezitten minimaal 1 dierentuin en moeten die minstens 1x om de 2 maanden updaten om hun ZTAO account actief te houden. De Handelaren hebben slechts een tradecenter Echter kun je als handelaar niet aan 'elke' diersoort komen. Wel zou je eventueel als je na een tijdje het zat ben je account om laten zetten.
Als je als handelaar een dierentuin begint te showen, word je automatisch een dierentuin beheerder. En zodra je als dierentuin beheerder aangeeft te willen stoppen met showen, zal je account een handelaar worden.
Nieuwe reputatie's Er zijn voortaan 10 reputatie's in plaats van 5. Voor deze reputatie's zijn geheel nieuwe eisen! Dus het is raadzaam om even het --> uitleg topic over reputatie's <-- even opnieuw te lezen.
Handelaren kunnen echter maar tot reputatie 7 behalen. Dierentuin eigenaren lopen wel volledig tot reputatie 10.
Vanwege deze verandering begint ook iedereen weer vanaf 1! Echter worden niet je dieren afgepakt omdat je niet de juiste reputatie zou bezitten. De diersoorten die je bezitte toen de ZTAO offline was zijn gedoogd.
Daarmee bedoelen we dat je er niet mee mag ruilen, fokken, etc. zolang je niet weer op de juiste reputatie zit. Maar je mag wel de diersoort houden. Uit voorzorg van fraude hebben we een kopie gemaakt van alle showrooms toen de ZTAO offline was. Dus diersoorten er ineens bijplaatsen heeft geen nut!
LET OP!! De diersoortenlijst bezit nog niet! de nieuwe reputatie's. Deze zullen een deze dagen worden geupdate. In dit topic zul je daar dan wat over horen.
Nieuwe manier inschrijven Waar je vroeger in een topic een naam en dergelijke moest opgeven zijn we nu naar 2.0 geschakeld. In de ZTAO profielen kun je zelf heel gemakkelijk een ZTAO aanmaken. Vervolgens zal deze eerst worden goedgekeurd door de ZTAO-Crew en krijg je je eerste reputatie toegekend. Verder kan iedereen zijn eigen ZTAO Profiel(en) aanpassen en voorzien van links, logo en informatie. Er kan op het ZTAO profiel zelfs een recensie over de dierentuin/trade center worden achter gelaten of sterren worden gegeven.
Dus als je je dierentuin een nieuwe naam geeft, geen probleem dit pas je zelf snel en gemakkelijk aan in je ZTAO profiel. De ZTAO profielen is dus de oude inschrijvingslijst.
Bezem actie De crew is met een flinke bezig actie bezig geweest waarbij elk ZTAO lid de vraag hebben gehad of ze door wilden gaan. Ook kon er worden gekozen voor een 'Reset' waarbij je terug naar 0 werd gezet. De mensen die dit hebben gedaan zullen dus wel zelf opnieuw een ZTAO profiel moeten aanmaken.
Hierdoor is het helaas ook nog niet mogelijk om bij de ZTAO bank en ZTAO fokprogramma's te komen. Ook die zullen zsm weer beschikbaar worden voor iedereen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ik heb gezegt van ik laat Wildlife achterwege en ik gaeen geheel nieuwe zoo bouwen om daar mijn dieren die ik al had er in mocht doen maar mag dat ook want via PM heb ik er wel een antwoord gekregen maar ik wil graag daar een verduideliking op
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik vindt het wel een leuk idee met dat handelaar en diertuinbeeheerder gedoetje. maar, ik kan niet elke dag online komen. vanwege huiswerk/school en andere dingen. maar ik wil wel veel dieren handelen en een zoo showen xD welke moet ik dan kiezen???
gr.Marijn^_^
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (ZTAO-Crew)
Handelaren kunnen echter maar tot reputatie 7 behalen. Dierentuin eigenaren lopen wel volledig tot reputatie 10.
Val je dan terug op rep 7 als je stopt met je zo op een hogere reputatie?
Wel top idee van die handelaren!
Quote (ZTAO-Crew)
Dus als je je dierentuin een nieuwe naam geeft, geen probleem dit pas je zelf snel en gemakkelijk aan in je ZTAO profiel. De ZTAO profielen is dus de oude inschrijvingslijst.
Ik vermoed dat moet gebeuren met de "edit knop" die ik niet zie staan?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Lijkt me een leuke verbetering! Wel heb ik nog een vraagje: indien je dieren bezit die bv reputatie 8 hebt maar je begint bij reputatie 1 (zoals ik daarjuist heb gelezen) je mag de dieren niet ruilen, fokken... Maar mag je ze wel showen? En misschien hebben sommigen gevraagd om geen reset te doen, maar eigenlijk moet toch iedereen een beetje opnieuw beginnen door vanaf rep. 1 te starten
Ik vind het toch een leuke verbetering en bedankt voor het vele werk die jullie erin gestoken hebben
@ steeling13, Jij hebt dit inderdaad aangegeven, dus dit is geen probleem
@ Kit_Fisto, Voor een 'actief' zoo account hoeft je slechts 1x per 2 maanden een update te plaatsen, dus dat valt reuze mee. Aan de hand daarvan kun je besluiten wel of niet actief genoeg te zijn met zoo's bouwen.
@ krieke668, Je zult inderdaad (als je van zoo naar handelaar gaat) terug vallen naar 7. Het is zelfs zo dat je eventuele diersoorten van 8, 9 en 10 zou kunnen verliezen dan.
@ Cheeta7, Je mag deze diersoorten uiteraard wel showen ja Nee, reset en behoud is toch anders. Als je bent gereset heb je geen diersoorten meer van je vorige zoo. En zou je dus je hele zoo overnieuw moeten maken, zonder reset kun je gewoon verder in je oude zoo, maar zul je even reputatie moeten aanvragen.
@ ZTAO Profiel aanpassen, Vanwege een fout van de ZTSF-Crew was de 'edit' knop niet zichtbaar (samen met de andere tabs die daar hoorden te staan). Daardoor was het inderdaad voor jullie niet te zien hoe je je eigen profiel kon editten. Inmiddels is de fout opgelost! Door naar je eigen ZTAO profiel te gaat kun je rechts boven (in een tab) klikken op ZTAO profiel aanpassen. Follow the rules...
ZTAO Reset Een aantal mensen hebben tijdens de opruiming gekozen voor een Reset. De leden die hierbij onder de 1000 credits zaten, zijn aangevuld tot dit bedrag. Mocht het bij jou niet gebeurd zijn, laat het dan zo snel mogelijk weten!
ZTAO Bank De ZTAO Bank is klaar met verbouwen en is inmiddels weer terug online!
ZTAO Fokprogramma's De ZTAO Fokprogramma's zijn weer terug online. De mensen die een RESET hebben ondergaan en de mensen die gestopt zijn, die zijn hier uit gehaald. Vervolgens is met de fokprogramma houder afgesproken over het doorgaan van het fokprogramma. Indien er een fout is gemaakt, stuur dan een PB naar de ZTAO-Crew
ZTAO Dierenlijst Nieuwe reputaties zorgden voor veel verwarring in de ZTAO. Inmiddels staat de nieuwe dierenlijst online (met nieuwe icoontjes) en kan er dus gehandeld worden. Let aub wel op je eigen reputatie, omdat iedereen opnieuw is begonnen.