In deze lijst staan alle dieren van de ZTAO dierenlijst, als je op de naam van een dier klikt ga je vanzelf naar het topic of de pagina waar je het dier kunt downloaden. Ik heb bij elk dier gekozen voor de download die in mijn ogen kwalitatief het beste is. Wil je graag een andere download gebruiken voor een dier, dan is dat geen probleem. De meeste downloads zijn gehost op sites waarvoor je een account moet hebben, dus als je een dier daardoor niet kan downloaden, dan kun je mij altijd een PB sturen. Mochten er fouten in de lijst zitten (bijv. links naar verkeerde pagina's) dan hoor ik dat ook graag
Legenda:
Dikgedrukt = Zit in ZT2 * = (tijdelijk) niet meer beschikbaar
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ thomvonder, Woow wat heb jij daar een hoop werk ingestoken! Mijn complimenten hoor. In 1 woord: GEWLDIG!!!! Ik ga zeker van jouw lijst gebruik maken qua de dieren die bij mij nog ontbreken. Bedankt voor deze mooie lijst.
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ thomvonder, ik word bij verschillende links naar het "oude" NS gestuurd, maar die pagina's werken niet "you don't have permission to access this topic." (ik vermoed dat jij deze wel kan zien als mod, maar ik als lid niet)