Zoals al gemerkt zijn er een aantal mensen die het leuk vinden om het hele ZTSF vol te spammen om bij de Exclusive downloads te kunnen. 1 GROOT probleem voor die mensen, Laat mij jullie het systeem uitleggen
Je kan ALLEEN actief lid worden als je account LANGER dan 31 dagen (1 maand) bestaat + je 25 posts hebt. Ook is het zo, dat bij elk spam bericht dat je neerzet er -4 komt te staan. Mocht je dan 32 berichten hebben, waarvan 2 spam berichten, is het 2 x -4 = -8 32 - 8 = 24 = ONVOLDOENDE. Hoe kun je dit oplossen: A: Je bericht editten en een goed bericht ervoor terug zetten B: Verstandig denken voordat je iets post!!
Ook tellen niet in alle Sub-forums je posts. In subforums als "Zoo Tycoon 2 Showroom", "Forum Games", "Composthoop", etc. tellen je posts niet. Dit is gedaan omdat er in deze sub-forums veel gespammed werd. Op deze manier word dat goed tegen gegaan. Ik raad iedereen aan de regels te lezen!!
En verwacht ook niet dat als je 25 posts hebt dat je direct van groep veranderd. Dit kan maximaal 48 uur duren, doordat dit systeem niet elk moment van de dag aan staat (om de site snel te houden)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Goede regels, ik spam niet niet, zou niet durven! maar als ik een berichtje plaats komt er niet een berichten-punt bij de plek waar je kunt zien hoeveel berichten je neer gezet heb. Ik blijf maar bij 9 hangen terwijl ik er ongeveer (weet niet precies omdat ik dat niet kan zien) 14 heb hopelijk kan jij dit oplossen of zeggen hoe werkt als het expres is gedaan
TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 13 Maa 2009, 16:06
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Dat vraag ik me inderdaad ook af, want ik heb er zeker al wel dertig, of gaat het net als bij zt.nl dat je maar in bepaalde fora berichten erbij krijgt? Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Het gaat inderdaad net als op ZT.NL, dat op sommige forum's de berichten niet worden meegeteld. Want als we de forum berichten allemaal mee zouden tellen, dan heeft iedereen nu wel 200 berichten <_<
Dus vandaar deze toepassing. Maar niet alleen bij de games maar ook bij enkele andere forum's waar veel gespamt werd is dat ingesteld.
Ook is het zo Dat als je een GOED bericht plaatst (een HEEL goed), dan kun je +4 krijgen...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik neem aan dat jij of iemand anders dat controleert? Of gebeurt dat allemaal automatisch? Hetzelfde geld voor de spamberichten, als je die edit, dan neem ik aan dat jullie dat controleren? (Niet dat ik spam)
En bij welke fora krijg je wel punten en bij welke niet? Ik vind het forum superleuk, maar ik wil ook graag bij de extra's komen, maar wel op een eerlijke manier
En bij welke fora krijg je wel punten en bij welke niet?
Dat nou precies een vraag die een spammer zou stellen, wijsneus! Ik stel voor dat iedereen dat lekker zelf uitzoekt, zo kunnen we spam het beste voorkomen.
En het zal misschien als een verrassing klinken, maar de CREW controleerd op spam ! Daarvoor is de crew namelijk ! Als het allemaal automatisch zou gebeuren, zouden we natuurlijk geen mods nodig hebben, hea !
En als laatste vraag ik me nog af wat het uitmaakt of je een spambericht edit? Het klinkt nu echt alsof je je eerdere spamberichten goed wilt praten ! Er word gewoon door de crew op gecontroleerd. Als die vinden dat je bericht een spambericht is, wordt hij van je aantal afgetrokken, of je hem later nu edit of niet (afgezien van misschien wat uitzonderlijke gevallen dan)!