Elk jaar is het weer iets anders met kerst. Dit jaar is het een bekende actie die we wel al reeds gedaan hebben. Onze advent kalender.
Omdat vrijwel alle actieve leden mee doen aan de ZTAO hebben we besloten, onze advent kalender vol met ZTAO cadeautjes te stoppen. Maar wees maar gerust, er komt meer...
Hieronder vind je de advent kalender en binnenkort komen de kerst wensen weer! Ps. Vul de codes goed in, je kunt dit slechts 1 keer doen (per vakje/kerstbal)
even een vraag ik heb zelf geen ZTAO maar ik heb ook geen zin om het te beginnen dus nu heb ik niks aan dit wel leuk bedacht hoor maar ik heb er niks aan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
even een vraag ik heb zelf geen ZTAO maar ik heb ook geen zin om het te beginnen dus nu heb ik niks aan dit wel leuk bedacht hoor maar ik heb er niks aan
Er staat geen vraag in, maar ik wil er wel even op reageren. Helaas waren er onvoldoende downloads gespekt om hier een actie voor op te zetten. Dus dit jaar zullen we het moeten doen met wat ZTAO actie's. Maar mochten we nog iets leuks vinden, vind je deze zeker in de boom.
ja dan nog een vraag stel ik doe dit maar heb geen ztao komt dit dan op een manier toch in mijn voordeel mocht ik het ooit gaan gebruiken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ja dan nog een vraag stel ik doe dit maar heb geen ztao komt dit dan op een manier toch in mijn voordeel mocht ik het ooit gaan gebruiken
Zodra je bent aangemeld bij de ZTAO als de ZTAO-Crew de prijzen gaat toekennen, dan zul je deze krijgen, deze kun je dan later gebruiken. Er kunnen wellicht wel een paar prijzen zijn met een houdbaarheidsdatum, maar dan staat dit er duidelijk bij
QuoteZooZa ()
ook nog een vraagje, bij dag 15, kan ik alleen een dier aanklikken, maar dan kan ik niet verder…. kan iemand mij dit uitleggen...
Dit kan inderdaad komen door 'technisch geneuzel'. We hebben het hier en daar veranderd. Mogelijk is dit nu voor je opgelost.