Algemeen zt1-discussie topic
NielsG
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 13:55 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Om toch wat pit in het zt1 forum te houden. Heb ik dit topic neergezet, praat hier gewoon over alles wat met zt1 te maken heeft. Groetjes Niels
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Zondag, 06 Nov 2011, 14:11
Bericht Om toch wat pit in het zt1 forum te houden. Heb ik dit topic neergezet, praat hier gewoon over alles wat met zt1 te maken heeft. Groetjes Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 13:55
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 14:22 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik gebruikte meestal (ik speel het nu niet meer) de maleisische tapirs het meest. Ze waren makkelijk en ik vond ze altijd heel leuk! Meestal dee ik ze samen met de Javaanse neushoorns (alleen wilde ze dat niet en kreeg ik allemaal rode gezichtjes te zien). Merijn
Bericht Ik gebruikte meestal (ik speel het nu niet meer) de maleisische tapirs het meest. Ze waren makkelijk en ik vond ze altijd heel leuk! Meestal dee ik ze samen met de Javaanse neushoorns (alleen wilde ze dat niet en kreeg ik allemaal rode gezichtjes te zien). Merijn Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 14:22
NielsG
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 14:24 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZooM , Ik speel het nu ook niet meer, maar ik gebruikte meestal de olifant het meest. Gewoon een cool dier!
Bericht @ ZooM , Ik speel het nu ook niet meer, maar ik gebruikte meestal de olifant het meest. Gewoon een cool dier!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 14:24
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 14:26 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik ook maar wel wat minder omdat ze iets lastiger waren. Olifanten kwam je bij mij in elke dierentuin tegen, zowel da afrikaanse als de aziatische. Miereneters vond ik ook wel heul leuk Merijn
Bericht Ik ook maar wel wat minder omdat ze iets lastiger waren. Olifanten kwam je bij mij in elke dierentuin tegen, zowel da afrikaanse als de aziatische. Miereneters vond ik ook wel heul leuk Merijn Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 14:26
Thijs
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 14:56 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik ben er ook wel mee gekapt. Maar vroeger vond ik de dino's geweldig! Nu niet meer. (ik speelde het al toen ik 7 was ) Thijs
Bericht Ik ben er ook wel mee gekapt. Maar vroeger vond ik de dino's geweldig! Nu niet meer. (ik speelde het al toen ik 7 was ) Thijs Bericht getypt door - Thijs Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 14:56
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 14:59 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
De dino's heb ik nooit leuk gevonden. Ze hadden veel ruimte nodig en het was niet echt realistisch. Maar zijn er eigenlijk nog wel mensen die zt 1 spelen en niet zt2?
Bericht De dino's heb ik nooit leuk gevonden. Ze hadden veel ruimte nodig en het was niet echt realistisch. Maar zijn er eigenlijk nog wel mensen die zt 1 spelen en niet zt2? Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 14:59
Thijs
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 15:01 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Natuurlijk ZooM, sommige jongere kinderen spelen het nu wel. ZT2 was echt al wel een tijdje uit toen ik het ging spelen. Ik begon toen altijd met de savanne. Thijs
Bericht Natuurlijk ZooM, sommige jongere kinderen spelen het nu wel. ZT2 was echt al wel een tijdje uit toen ik het ging spelen. Ik begon toen altijd met de savanne. Thijs Bericht getypt door - Thijs Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 15:01
NielsG
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 16:02 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZooM , Ik denk het wel hoor. Die nog niet door hebben dat 2 er al is.
Bericht @ ZooM , Ik denk het wel hoor. Die nog niet door hebben dat 2 er al is. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 16:02
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 16:17 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Jaah met zt2 kan je meer en vind ik leuker. Maar een dier dat ik ook veel deed was de giraf. Ik dacht altijd dat ze een snavel hadden
Bericht Jaah met zt2 kan je meer en vind ik leuker. Maar een dier dat ik ook veel deed was de giraf. Ik dacht altijd dat ze een snavel hadden Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 16:17
NielsG
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 06:50 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZooM , Hoe oud was je toen??
Bericht @ ZooM , Hoe oud was je toen?? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 06:50