Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 12:54 | Bericht # 177
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ NielsGuchelaar, ik weet er misschien wel 1
Wanneer ben je zt1 gaan spelen en waarom? En als je al gestopt bent, wanneer stopte je en waarom?
Ik begin wel: Ik ben zt1 gaan spelen toen ik 4 was, mijn broer kreeg het op zijn verjaardag en we speelde het volop, ik was altijd al dool op dierentuin, en vond het leuk dat ik er zelf 1 kon maken.
Toen ik 7 was kwam zt2, die kreeg ik weer voor mijn 7de verjaardag. zt1 was verleden tijd en ik speelde alleen nog maar zt2. Daarna ben ik op mijn 10de weer zt1 gaan spelen, dat hield ik maar 1 jaar vol. Daarna ben ik weer zt2 gaan spelen en begon volop te downloaden. Ik werd ook nog in oktober van dit jaar lid van ztsf daarvoor was ik al lid onder de naam MerijnH. Maar dit werd geen succes.
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 13:02 | Bericht # 178
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik ging zt1 spelen zo'n 1 jaar na dat hij uit was. Toen zt2 kwam ben ik die gaan spelen. Zonder downloads. Ik heb toen weleens zt1 gespeeld, maar vond het niet meer heel leuk. Toen kwam ik op 27 februari 2011 hier op het ztsf. Toen ging ik pas downloaden. En nu speel ik zt2 met downloads. En ik denk dat nu hier op het ztsf meer mensen mij kennen dan mij begin. En ik vind het door de downloads ook veel leuker worden!